Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Gooooomorron, gomorron.!
Godmorgon!
Vad alla kommer igång med datorn tidigt på morgonen.
Själv måste jag vänta till Lucas sover. Han har nu börjat vakna vid 5.30 - 6.00 igen. Fick två veckor med sovmorgon, skönt
Så nu behöver han sova två gånger per dag igen.
Lisa: Håller tummarna
nå öviks bor! vad säger ni om att vintern e på g? Fy vad det snöar* eller ska man säga fy?*
jo, jag var inte riktigt redo för vintern. stallet måste ju bli klart först...som tur är ska det monteras i helgen. synd bara att man har en totalt okunnig karl vad gäller hantverk - fast han har ju andra kvalitéer
Ja vintern är här nu, redan.......igen.......tycker nyss det var vinter och vi fick Isaac......och ja snart är det januari igen......snart fyller han väl femton också *hjälp*
Jag är frånkopplad omvärlden då vårat internet krånglar... och Örnsat vägrar hjälpa. *arg*
Men det stämmer att kyrkan inte har utbildade instruktörer. Men det är ju inte ett babysim heller utan ett småbarnsplask. Jag tycker själv att det är KANON! Är väl just frågan om vad man vill ha ut av att bada med sina barn...
Esterr: Willys har rätt bra med Hipps barnmat.
Ska vi fika nästa fredag??? *Maria ledig - om hon nu är tillbaka på jobbet* Jag e på g!!!
Jag kan inte ta mig till stan iaf.. har lovat en kompis att jag skall passa hennes 8 maånaders en timme eller två meddans de är på begravning fredag förmiddag.. Men som sagt.. det är fritt att komma hit för den som vill *leR*
Visst kan jag åka till urskogen
Annars kan vi kanske ta en annan dag om Mia inte börjat jobba. Mig kvittar det.
Någon annan med åsikt???
Har varit ute och åkt pulka med Lucas, runt huset flera varv, och gissa om han tyckte det var skoj
Var lika roligt att krypa runt i snön.
Har äntligen satt in alla foton i fotoalbumet (nja, nästan alla, Lucas är inte insatta, ska införskaffa ett roligt album i Stockholm).
Fick idag med posten en massa papper till skrapbooking. Har köpt på Tradera, så nu är det bara att sätta igång och scrappa. Hoppas ideérna har kommit till imorgon
Åh snöar det hemma..... *hemlängtan*