• vindaloos

Övikstråden

Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
    Välkommen och skriv på.....

Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
    www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html

• Svar på tråden Övikstråden
  • geka

har du hållit hus? full upp förstår jag.

• Masv

Tror jag skulle frysa ihjäl när jag kom hem idag, har varit borta sedan i fredags o när jag kom hem i morse hade pannan stannat o temperaturen inne visade hela 11grader, Leo fick sitta i fleecedress o leka....

• Ulriica

Hallå allihopa!!
    har också funderat kring det här med badet. I våras var vi och badade varannan torsdag, någon som vet om det fortfarande är varannan torsdag? I sådana fall vilken torsdag.?

• puh fantast

Vad mysigt att leka i fleecedress. Här går värmen, men jag fryser ändå.

Har oxå funderat på torsdagsbadet, är sugen på att gå, men vilken vecka är det? Är det som tidigare, så borde det vara denna vecka, men jag vet inte.

Någon som är sugen på fika?????

• LisaP

Alltid sugen på fika ju *ler* men men jag skall ner på torsdag.. docj lär jag ev ha hela konkarongen med mig.. måste ut på strömsknallen, saknar fortfarande täckisar till Emma har strömsknallen och Bra och Ha kvar att kolla så håll tummarna att nån av de har vad jag vill ha iaf *ler*

• geka

niklas klädshop hade ju några täckbyxor juh men jag vet ej kvalitee såg bara det i en annons, billiga var dom iallafall. har hittat vinter skor till barnen på strömsknallen så de har ju endel bra kläder där. På bra o ha tycker jag endel kläder har dålig kvalite o krymper, menså e det väl på alla affärer.

• LisaP

mm men det var slut i emmas storlek.. dessutom var det inte riktigt den modellen jag ville ha på dem tyvärr..

• geka

var det en sån här låg modell i midjan? Kläder åter kläder, tänk om man för en dag fick handla kläder, fritt hur mycket man ville åsså betalade nån annan.

• LisaP

japp, var hängsel eller utan hängsel dock var båda låga i midjan och det vill inte jag ha..

Svar på tråden Övikstråden