Övikstråden
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Startar upp en ny tråd med rätt namn på, så att alla Övikingar hittar hit!
Välkommen och skriv på.....
Här är länken till den gamla övikstråden som heter Öviks sjaltråd:
www.familjeliv.se/Forum-3-28/m3280413.html
Har ni snö och i så fall hur mycket?
Ska åka upp idag...
Ja, vad ska jag säga. Snöade hela dagen igår och det ligger kvar, vad ska jag tro, ett par cm kanske. Vi har ganska långt gräs och det sticker upp ur snön på vissa ställen.
trodde aldrig att snön skulle stanna kvar till idag
men det ska väl bli varmare till helgen?...då får vi det roligt med lite plask o slask!!!
*gråt* Gåstolar och trappor är ingen hit......inte tillsammans i alla fall fy katten vilken mardrömsdag det blev igår......allt går så fort och plätsligt var det bara att åka till akuten *suck* som tur är gick allt bra. Pojken är blåslagen lite överallt och jag allmänt chockad men idag mår vi gott igen......
Uscha Vindaloos, vilken tur att allt gick någolunda bra. Har alltid bävat för att Lucas ska åka ut för trappen. Dubbelkollar alltid att grinden är stängd. Får panik varje morgon, fast jag är övertygad om att jag stängde den innan jag gick i säng.
Skickar krya-på-er-kramar. Och några tröstkramar.
Har varit på Coop och kollat lite, vilket folk det var där. Har inte människor arbeten att gå till, visseligen var det väldigt hög medelålder
Nu ska jag gå och sätta blommorna i vatten. Har skämt bort mig själv med en bukett.
Ajaj, stackars lilla Isaac. Vilken tur att det gick förhållandevis bra och att han klarade sig med blåmärken.
Det är verkligen en fara med gåstolar i hus där man har trappor. Vi hade en lånad som vi aldrig vågade använda pga alla berättelser om olyckor som skett iom användandet av dem.
Ja på sjukan sa det att det var jättevanligt......det trodde inte jag. Man kände sig som sämsta mamman i världen som glömt grinden.....
vindaloos: å, lilla isaac då, vilken tur att det gick bra! Jag förstår att du känner dig usel, men det ska du inte göra! du är en jättebra mamma ska du veta!! Kram!
vidaloos: vilken tur det gick bra. Bara för att en olycka händer ska du inte känna dig som en usel mamma, tycker du verkligen gör ett bra jobb!. Som de sa på sjukhuset så är det vanligt med gåstols olyckor. Förstår att det är grindar som gäller hos er hedan efter.