• m o e

Sommarbebisar 2009 i Västerås!

Här fortsätter vi prata om våra magar och efterlängtade sommarbarn. Välkomna gamla som nya! Vi väntar smått till sommaren 2009 och bor i Västerås med omnejd.

BF-lista
    BF 10/4 - lillnickan
    BF 17/4 - sussu80 - Sanna, centrum (1:a barnet)
    BF 29/4 - Angeni - Jenny, Hallstahammar
    BF 15/5 - Nanoozi - Nanna, Nordanby
    BF 19/5 - Aktalia
    BF 24/5 - TOTTEoELLE - Elinor, Malmaberg
    BF 28/5 - moe - Elin, Tidö Lindö (andra barnet)
    BF 29/5 - jeka78 - Jessica, Guldkullen Bjurhovda (2:a barnet)
    BF 30/5 - Skugga - Linda centrum
    BF 6/6 - Eldene - Centrum (Bebis nr. 1)
    BF 11/6 - vittorn - Carolin, Skiljebo
    BF 20/6 - sockervit - Eva, Berghamra
    BF 21/6 - västerås bebis - Helene, Norra Gryta
    BF 26/6 - lottak79 - Lotta, Johanneshöjden
    BF 28/6 - Pian80 - Agneta, Önsta Gryta
    BF 1/7 - Artica - Anna, Gideonsberg
    BF 1/7 - Ronzki (2:a barnet)
    BF 2/7 - Sajsis - Cajsa, Skälby
    BF 5/7 - DariaM - Maria, mitt i stan (1:a barnet)
    BF 5/7 - annalainen - Anna, Tidö Lindö
    BF 8/7 - Lottilej - Lotta, Bäckby (2:a barnet)
    BF 8/7 - Labolina No7 - en bit utanför stan (2:ra barnet)
    BF 16/7 - Heiress - Vetterslund, 2:a barnet
    BF 20/7 - Erika89 - Erika, Hallstahammar

Vill du lägg till dig på listan, så kopiera den senaste (leta efter senaste version i tråden) och lägg till din egen info där.

Här är vår förra tråd:
    www.familjeliv.se/Forum-11-263/m37837914.html

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
  • Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!
  • Ronzki

Är det någon som är bra på diskriminering?

Jag jobbar som fastighetsmäklare och är skit sur! Mitt kontor har blivit tilldelad en massa nyproduktion vilket är SUPER då min lön enbart är provisionsbaserad, då vet man att man åtminstone har något att sälja. Men den här säljaren som skulle anlita oss för nyproduktionen ville välja ut ca 3 mäklare som han tyckte var bäst. Jag visade intresse för min chef och talade om att jag väldigt gärna ville visa för säljaren hur bra jag är!!
    MEN min chef tyckte inte ens att jag skulle få möjlighet att träffa säljaren då stor del av försäljningen av nyproduktionen kommer att ske i höst (då jag är hemma) och i vår (då jag kanske är hemma) dock kommer en hel del av försäljningen vara nu i vår också då jag fortfarande jobbar!!
    Får man göra såhär? Jag blev otroligt ledsen och känner mig orättvist behandlad. det måste väl ändå vara upp till säljaren och avgöra om han vill anlita mig eller inte, inte min chef som borde ta bort denna möjlighet för mig pga graviditet/föräldrarledighet? Vad tror ni?????

• Ronzki

Aktalia: Jag har varit föräldrarledig 1 gång och vet hur kul det är att ha andra mammor att umgås med under resas gång så jag är jätte öppen för nya kontakter och tar gärna ännu en fika!!

• Ronzki

Aktalia: Jag har varit föräldrarledig 1 gång och vet hur kul det är att ha andra mammor att umgås med under resas gång så jag är jätte öppen för nya kontakter och tar gärna ännu en fika!!

• sockervit

Hej hej!

Hoppar in lite snabbt här och talar om att jag inte kommer på vattengympan , men att jag kommer till gränden . Mitt möte i Stockholm blev av...

Nanoozi: Vi pratar om din fråga ikväll.

Ronzki: Jag har spanat in dig i ditt album, så jag tror mig ha lite koll också . Har lite tankar kring det du skrev ovan ang din chef och nyproduktionen. Vi kan väl prata lite om det ikväll?!

Ha en bra dag allesammans så ses vi senare! Ska bli jättekul!

• Ronzki

Sockervit; Tyvärr så måste jag säga att jag inte kan komma ikväll. Min son ligger hemma med 40 graders feber och världens hosta. Sambon måste jobba ikväll så jag måste skynda mig hem efter jag slutat.

Jag får följa med nästa gång i stället, blir säkert en hel del fika framöver.

• Pian80

Ronzki skrev 2009-02-17 11:16:59 följande:

Sockervit; Tyvärr så måste jag säga att jag inte kan komma ikväll. Min son ligger hemma med 40 graders feber och världens hosta. Sambon måste jobba ikväll så jag måste skynda mig hem efter jag slutat. Jag får följa med nästa gång i stället, blir säkert en hel del fika framöver.
    Stackars lilla plutten .

Det kommer säkert att bli fler tillfällen!
  • Nanoozi

Hej tjejer! Tänkte ta och kolla om jag kan boka ett bord på Gränden ikväll kl 18....frågan är bara...hur många kommer vi att bli månntro??

• Nanoozi

Nu har jag bokat bord för ca 10-12 personer. Bokat under namnet Nanna ifall det är nån av er som inte gå på vattengymppan behöver fråga. Annars borde ju ni nästan se ett gäng med stora magar hihi..
    Ses då, samt innan på vattengymppan!! Längtar!

• Pian80

Nanoozi skrev 2009-02-17 12:15:27 följande:

Nu har jag bokat bord för ca 10-12 personer. Bokat under namnet Nanna ifall det är nån av er som inte gå på vattengymppan behöver fråga. Annars borde ju ni nästan se ett gäng med stora magar hihi..Ses då, samt innan på vattengymppan!! Längtar!
    Åh vad bra! Då ses vi där .
  • m o e

Bara några timmar kvar till vattengympan nu! Så skönt det ska bli. Jag är ensam med A i några dagar nu, så idag ska bli min lyxdag. Maken lämnade A på dagis imorse och nu är maken på väg till Paris. Sen kommer min pappa att hämta A på dagis i eftermiddag och så blir han hemkörd ikväll när jag ätit färdigt med er.

Bra att du bokade, Nanna! Vi är väl ett gäng här i tråden på runt 6-7 personer i alla fall och så kanske några till på vattengympan. Jag minns inte riktigt hur många som har sagt att de kan komma, men det visar sig.

Ronzki: Stackars lilla E! Hoppas han kryar på sig snart.

Äntligen väntar vi syskon! Bf 28/5 2009
Svar på tråden Sommarbebisar 2009 i Västerås!