• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter
    Foxx skrev 2009-05-10 11:53:38 följande:
    Grattis på morsdagen alla mammor!Troll: Låter lite som hemms hos oss det där. Ormar-check. Spindlar-check. Katterna är mer vilda än tama. Hundarna ska vi inte prata om. Silverfiskarna kompenserar för delfinerna, och apan som vill bli matad är jag förlovad med
    Haha, asså d e värre här, Varken ormar, spindlar, hundar eller silverfiskar och våra kattor e jäkligt lama (haha, men dom spottar int), snarare famngrisar eller soffpotatisar. Men en bock har jag ju.
  • Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-05-10 14:29:31 följande:
    I närheten av Junibacken finns ju både Vasamuseét och Aquaria. Vasamuseét kanske dina barn e för små för men Aquaria e jäkligt najs! www.aquaria.se/swe/start.html
    Jäklars vad insatt du är på allting

Måste absolut iväg på något.

• AasaC
    Garageänkan skrev 2009-05-09 22:25:39 följande:
    Har nån ätit pizza på Niska? Jag käkade deras pizza idag den som har pinjenötter, ruccola, getost osv det var gott fast jag tog utan parmaskinka eftersom jag int äter djur.
    Vi åt där en gång förra året ... eller var det 2 ggr? Jag kommer inte riktigt ihåg. Kommer inte ens ihåg vilken pizza jag tog, men har för mig att det var med räkor eller nåt sånt.
    Det är ju gott där ... lite annorlunda, eftersom de använder mycket färska ingredienser, men blev ändå inte helt överväldigad. Jag jämför ju rätt mycket med pizzeriorna i Sverige och vi vet en pizzeria i Stockholmsområdet, som använder enbart färska ingredienser och har vedugn ... och den är sååå mycket bättre. Folk vallfärdar dit, typ.
    Fast klart att Niska är annorlunda mot andra Åländska pizzerior ... de har ju en helt annan inriktning där ... och överkomliga priser. Så gott är det ju.
    Jag är perfekt
  • snöfall

hejsan! har varit o ätit morsdagsmiddag på Soltuna, guuuuud vad gott det var! o malvina skötte sig jättebra fast vi satt i nästan 2 timmar!

• LuMa

Nån insatt som kan berätta för en stackars lantis vad Niska är för nåt?

• jos7979
    LuMa skrev 2009-05-10 18:36:33 följande:
    Micke Björklunds pizzeria nere i västra hamnen, i huset brevid ÅSS. Jag visste trots att jag är lantis...
  • Jillsan80
    LuMa skrev 2009-05-10 18:36:33 följande:
    Jag är också lantis o hade nollkoll på det
  • LuMa
    jos7979 skrev 2009-05-10 19:03:16 följande:
    Micke Björklunds pizzeria nere i västra hamnen, i huset brevid ÅSS. Jag visste trots att jag är lantis...
    Aha, hette det så det.. Hade för mej att det hette nåt annat.
    Tack!
  • Lewisia

Vad kostar en pizza på Niska i år då? Ifjol åt vi där och jag gillade skarpt!!
    Med dom priserna dom håller på pizza på fantazia tex så blir vi som är många i familjen ruinerade.. Mina stora killar äter ju lika mkt som en vuxen med.
    I sve är ju pizza priserna överkomliga tom för oss!

Svar på tråden Ålandstråd 8