• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • SmillaMilla
    Garageänkan skrev 2009-05-11 15:54:41 följande:
    Hur ser den ut? Min är retro. Typ.
    hmm har nog en bild i mitt galleri.
  • Garageänkan
    SmillaMilla skrev 2009-05-11 18:57:01 följande:
    hmm har nog en bild i mitt galleri.
    ska kolla in den. Har ingen bild just nu men kanske på min flickr sida tror jag. Om du har kvar adressen
  • Me81
    Emilia82 skrev 2009-05-06 15:31:22 följande:
    Nilam: krya på dej! men det är väl bättre idag?vad gör ni andra ålänningar då?P bygger altan...J&T&C har Cjili(kaninen) inne och ser på pippi,den tycker säkert det är bra:D och jag lagar korvsås *mums*men me81 eller någon annan: hur göt man för att ej mjölet ska bli klumpar,nu får jag ju sila det,ser så 'mindre gott' ut.....fast det smakar ju ej konstigt...
    yep sås om aasac sa..bryn korven..på med mjölet o sen späd m vatten..
  • Me81

grattis i efterskott Benji...har jobbat utav sjutton så ja ha int alls hat tid med ngt annat typ

• Jillsan80
    Me81 skrev 2009-05-11 21:10:01 följande:
    grattis i efterskott Benji...har jobbat utav sjutton så ja ha int alls hat tid med ngt annat typ
    Han tackar genom att ligga o spy Igår kväll avr det Felix, sen dess inget o nu är det Benji en gång för ca 1h sen och än så länge inge mer Jag blir slut! Imorrn blir hela ligan hemma då, så att inte Bianca smittar hela dagis.... Jag orkar inte mer.......
  • Me81
    Garageänkan skrev 2009-05-09 22:25:39 följande:
    Har nån ätit pizza på Niska? Jag käkade deras pizza idag den som har pinjenötter, ruccola, getost osv det var gott fast jag tog utan parmaskinka eftersom jag int äter djur.
    har bara hört att de e goda..
  • Me81
    Jillsan80 skrev 2009-05-11 21:17:17 följande:
    Han tackar genom att ligga o spy Igår kväll avr det Felix, sen dess inget o nu är det Benji en gång för ca 1h sen och än så länge inge mer Jag blir slut! Imorrn blir hela ligan hemma då, så att inte Bianca smittar hela dagis.... Jag orkar inte mer.......
    usch då låter inget vidare alls..e inte d minsta vis kan ja säga!
    Nu ska ja nog gå o se om maken fortfarande e vaken..o umgås lite igen

Ha d bra tjejs!
  • Jillsan80

Benjamin ha spytt typ hela natten, så här är vi pigga gänget idag, NOT! Maken mår inte heller bra så han har sjukanmält sig Suck!!

Svar på tråden Ålandstråd 8