• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Trollvinter

Quiet thoughts skrev 2009-05-10 20:55:15 följande:

Jag har ju halva släkten i Södertälje (tänkte skriva slöddertälje )Dom har typ alltid sagt att vi får komma dit om vi vill, men inte blir det av.Furuvik låter bra det jo, å hem igen Hahaha
    Perfekt, där finns ju både Sydpolen och Tom Tits. Aj lööööv Tom Tits! Och dina ungar gillar ju att simma!
  • Trollvinter
    Emilia82 skrev 2009-05-10 20:55:20 följande:
    Troll: jo:D eller så råkar jag hoppa av vid gallerian och NK och där:)
    Jo, d e så lätt hänt att man "ramlar av" om nån stiger på där jo!
  • Quiet thoughts
    Jillsan80 skrev 2009-05-10 22:11:34 följande:
    Jag blir så trött. Igår klämde Benjamin fingrarna i ytterdörren, då storebror smällde fast dörren. Har varit på akuten idag o kollat upp fingrarna men inget var brutet som tur var. Just vakna storebror och har spytt ner hela sin säng.... åååååååååååhhhhhhh, nu satt han i min famn o börja spy så hela golvet o hela jag e nerspytt nu dock inget på datorn, han vände sig åt rätt håll Suck, nu ska d börja städas.... GODnatt!
    åh så trevligt
    Hoppas ni slipper magsjukan nu, å att de är nåt han ätit.
  • Quiet thoughts
    Trollvinter skrev 2009-05-10 22:22:51 följande:
    Quiet thoughts skrev 2009-05-10 20:55:15 följande: Perfekt, där finns ju både Sydpolen och Tom Tits. Aj lööööv Tom Tits! Och dina ungar gillar ju att simma!
    Oja mina älskar att bada/simma
    esp. Lova. Galen i vatten
  • Garageänkan

Jag äter ju inte döda djur så jag blev lite besviken på niskas meny det finns ju bara fem eller sex pizzor men de tog ju bort parmaskinkan på den ena så det var ju bra och gott.

Lillam tog en med skinka och champinjoner

Annars är Ålands bästa pizzor på Hotell Elvira i eckerö.
    Iaf för nåt år sen MUMS MUMS
    De har också färska ingredienser och annorlunda fyllningar, jag är så trött på adlon, fantasia och deras 80tals pizzor...

• Jillsan80
    Quiet thoughts skrev 2009-05-10 22:33:48 följande:
    åh så trevligt Hoppas ni slipper magsjukan nu, å att de är nåt han ätit.
    Bianca hade ju likadant förra veckan, spydde en natt o sen feber dagen efter, verkar vara ngt liknande, Febern steg ganska fort så det kan bero på det också.
  • Emilia82

om någon vill ha eller vet någon som vill ha så har jag ett babygym,kan fixa bild om ni vill,inboxa mej isf! känns dumt att slänga...

nehe strax ska vi hämta T från dagis...J har simavslutning ikväll.....annars har vi väl ej så mycket planer för dagen:) för de som är intresserade........

• Garageänkan

Ni som har syskon, jag har en Brio sulky som har suflett osv för två barn. Den har int liggläge men sånt lutningsläge om nån är i behov. Kommer inte att ha nytta av den eftersom M knappt åker vagn om ett år när bebiskorven kan sitta i den.

• SmillaMilla
    Garageänkan skrev 2009-05-11 14:10:16 följande:
    Ni som har syskon, jag har en Brio sulky som har suflett osv för två barn. Den har int liggläge men sånt lutningsläge om nån är i behov. Kommer inte att ha nytta av den eftersom M knappt åker vagn om ett år när bebiskorven kan sitta i den.
    hmm kanske vill byta med en emmaljunga scooter syskon
  • Garageänkan
    SmillaMilla skrev 2009-05-11 14:34:42 följande:
    hmm kanske vill byta med en emmaljunga scooter syskon
    Hur ser den ut?

Min är retro. Typ.
Svar på tråden Ålandstråd 8