• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Me81
    Jillsan80 skrev 2009-05-12 08:25:23 följande:
    Benjamin ha spytt typ hela natten, så här är vi pigga gänget idag, NOT! Maken mår inte heller bra så han har sjukanmält sig Suck!!
    hörde så av Junis jo..vi hade tänkt bjuda henne på middag men hon ringde o sa att d nog e säkrast att hon int kommer på middag..ska åka till stugan o få lite blommor därifrån på em
  • Jillsan80
    Me81 skrev 2009-05-12 11:23:21 följande:
    hörde så av Junis jo..vi hade tänkt bjuda henne på middag men hon ringde o sa att d nog e säkrast att hon int kommer på middag..ska åka till stugan o få lite blommor därifrån på em
    Hörde d av henne jo. Skulle ju va förargligt om hon bär på smittan o smittar er sen
  • Garageänkan

Nu har jag fått svar jag hade typ 7000 borrelia "poäng" och måste på dropp alla dagar i veckan nu i tre veckor....

• SmillaMilla
    Garageänkan skrev 2009-05-13 11:14:33 följande:
    Nu har jag fått svar jag hade typ 7000 borrelia "poäng" och måste på dropp alla dagar i veckan nu i tre veckor....
    Nä fy så hemskt! skickar stor kram till dig!
  • Quiet thoughts
    Garageänkan skrev 2009-05-13 11:14:33 följande:
    usch då.
  • Garageänkan

Jag är såklart glad att få medicin nu men jag hade ju kanske tänkt åka till sverige innan bebisen kommer men ni vet jag inte... Det är ju nästan BF när jag är klar så då vet jag inte hur mycket ork jag har för nån sverigeresa...

• SmillaMilla
    Emilia82 skrev 2009-05-14 07:53:57 följande:
    smillamilla:nej tyvärr...men skulle vilja ha en vem behöver?
    ha ha nä det löste sig. Fick lite panik i går o trodde jag skulle få sova i bilen, men det gick bra. Far ju till danmark i morgon.
  • snöfall

Någon som varit på medis utsällningen? såg att det är sista dagen idag.. sku vilja åka.. Var det fint? värt att se?

• Jillsan80

I höst börjar min "lilla" Felix på dagis Har inte fått skriftligt besked än, men muntligt iaf Känns skönt, men samtidigt lite vemodigt....

• Jessys
    Jillsan80 skrev 2009-05-14 14:59:11 följande:
    I höst börjar min "lilla" Felix på dagis Har inte fått skriftligt besked än, men muntligt iaf Känns skönt, men samtidigt lite vemodigt....
    förstår dig. jag är lite kluven om jag ska sätta C på dagis redan i höst.. han känns ju så liiten ännu. mammas lilla kille
    annars får han va hemma 1 år till o börja dagis nästa höst som 3-åring ist
  • Jillsan80
    Jessys skrev 2009-05-14 20:35:18 följande:
    förstår dig. jag är lite kluven om jag ska sätta C på dagis redan i höst.. han känns ju så liiten ännu. mammas lilla kille annars får han va hemma 1 år till o börja dagis nästa höst som 3-åring ist
    Jag var o kluven, men han OCH jag behöver det. Han har varit hemma hela tiden o är sällan borta härifrån, så jag tror det kommer att bli kanon. Han gillar stället iaf, bruakr alltid ta 30-40 min minst o komma hem då vi ska hämta Bianca, så tror inte det blir ngt problem. Jag är ju hemma med Benji åtminstone 1 år till iaf, för han e för liten, tycker jag.
Svar på tråden Ålandstråd 8