• Svar på tråden Ålandstråd 8
  • Quiet thoughts
    AasaC skrev 2009-05-06 20:52:45 följande:
    Nej, min pappa är också i den åldern ... 61 år är han (fyller 62 i höst).
    Ja precis...
    Jessys skrev 2009-05-06 20:53:48 följande:
    Här lagar sambon så gott som all mat.. ja är inge vidare på matlagning inge vidare på bakning heller. det enda ja är bra på är drömtårta
    Drömtårta är gott
  • AasaC
    Här lagar sambon så gott som all mat.. ja är inge vidare på matlagning inge vidare på bakning heller. det enda ja är bra på är drömtårta
    Men det är ju också gott.
    Någon tycker att jag är perfekt
  • Jessys
    AasaC skrev 2009-05-06 20:57:21 följande:
    Men det är ju också gott.
    riktigt gott juue
  • Nilam 84
    Vilken tur att jag inte e ensam om att INTE laga mat Här lagar ja bara mat om gåbben e borta typ...
    Bakar gör ja däremot gärna. Har suttit framför datorn typ hela dagen eftersom ja inte kan göra så mycket än. Å ja har hittat en massa nya saker ja ska prova baka till Melindas födelsedag på söndag... om ja är i skick på freda eller lörda vill säga... Just nu känns d inge vidare
  • Jessys

Nilam 84 skrev 2009-05-06 21:22:00 följande:

Vilken tur att jag inte e ensam om att INTE laga mat Här lagar ja bara mat om gåbben e borta typ... Bakar gör ja däremot gärna. Har suttit framför datorn typ hela dagen eftersom ja inte kan göra så mycket än. Å ja har hittat en massa nya saker ja ska prova baka till Melindas födelsedag på söndag... om ja är i skick på freda eller lörda vill säga... Just nu känns d inge vidare
    ja kram på dig inge roligt alls..
    kanske du kan skjuta fram firandet annars? inge skoj att ordna kalas när man har ont
  • Nilam 84
    Jessys skrev 2009-05-06 21:28:07 följande:
    Nilam 84 skrev 2009-05-06 21:22:00 följande:
    ja kram på dig inge roligt alls.. kanske du kan skjuta fram firandet annars? inge skoj att ordna kalas när man har ont
    Tack tack.

Äh, ja vill gärna ha d nu, så d e överstökat sen orkar ja int baka så får gästerna nöja sig med hederliga köpta kakor Tror de har förståelse för d (hoppas ja iaf)
  • snöfall

garageänkan: är det ingen annan som vill ha blöjor så kan jag gärna ta dem

jag lagar maten här hemma, o bakar.. men vanlig vardagsmat tycker jag inte om att laga.. eller jo när jag är ledig o inte behöver stressa, men hatar att komma hem efter en hel arbetsdag med en gnällig unge som e hungrig o så ska man börja göra middag..

Igår bakade jag drömtårta, men tror sambon tog med sig typ halva till jobbet idag den såg mycket mindre ut nu i morse iaf.. men det är ju bra beröm om han vill ta med

• Garageänkan

Nilam 84 skrev 2009-05-06 21:57:04 följande:

Tack tack. Äh, ja vill gärna ha d nu, så d e överstökat sen orkar ja int baka så får gästerna nöja sig med hederliga köpta kakor Tror de har förståelse för d (hoppas ja iaf)
    Jag hade just också kalas för alla förväntansfulla folk men jag kunde knappt stå på benen så jag köpte maries tårta och kakor på sparis... Det fick duga tycker jag... Ingen klaga iaf
  • AasaC
    snöfall skrev 2009-05-07 07:32:34 följande:
    garageänkan: är det ingen annan som vill ha blöjor så kan jag gärna ta dem jag lagar maten här hemma, o bakar.. men vanlig vardagsmat tycker jag inte om att laga.. eller jo när jag är ledig o inte behöver stressa, men hatar att komma hem efter en hel arbetsdag med en gnällig unge som e hungrig o så ska man börja göra middag.. Igår bakade jag drömtårta, men tror sambon tog med sig typ halva till jobbet idag den såg mycket mindre ut nu i morse iaf.. men det är ju bra beröm om han vill ta med
    Men så känner jag också ... jag gillar att laga mat om jag är ledig och slipper stressa, men efter jobbigt är det mindre kul. Inte för att jag brukar ha nån gnällig unge så ofta (ibland kan dock Amanda säga att hon är hungrig), men mer att jag ofta är så trött efter jobbigt, så att jag helst bara vill vila.
    Då känns det mindre kul att ställa sig och laga mat.
    Jag är perfekt
Svar på tråden Ålandstråd 8