• Fru T

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-05-17 19:49:40 följande:
    FruT: Nu är det nära!! Spännande!
    massa spännande är det å ja hoppas det är närmare än ja vågar tro! eller tvärtom eller nåt
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

Här sitter man å leker tuff å säger att man har hög smärtgräns osv å så bryter man ihop bara för att man är trött å gråter hysteriskt

Va tuff ja e då då

haha ne men kombinationen är fan ingen höjdare, hoppas ja får sova ut lite innan det drar igång på riktigt!

• Fru T

BLÄ för otrevlig personal i sjukvården!!

Ja va på toa nyss å upptäkte att trosskyddet va alldeless "brunt" så ja ringde upp för ja ville bara kolla me dom... Sa att ja vart inne å blivit undersökt å så å att det gått fyra timmar sen ja va på toa sist så ja visste inte riktigt när det kommit å så å att det fortfarande kom tunnt brunt på pappret när ja torka mig...

Hon som ja prata me va skitkort å lät jättedryg å ja fick till svar att "ja så kan det bli när man vart där å pillat" precis som det skulle va MITT fel att ja blivit undersökt... Sen INGET mer, inget i stil me att om det kommer mer så ska ja höra av mig eller WHAT EVER!!
    ja kände mig bara helt "speakless" å sa ok tack å hon la på {#lang_emotions_surprised}

• Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 20:39:06 följande:
    Visst kan det bli så när dom varit där och "pillat". Men finns ju ingen anledning för dom att vara otrevliga. Känner du av några sammandragningar eller värkar?Kan ju faktiskt vara så att det är på G också!
    ne ja har haft lite "mensvärk" som vanligt men just nu är det rätt lugnt även på den fronten..
    Prata me mannen eftersom ja känner mig helt snopen å vi säger att om det kommer mer så ringer vi eller om der fortsätter tills i morron så ringer ja min BM... 

Fattar inte varför man jobbar inom ett sånt yrke om man inte änns kan låssas vara trevlig *skakar på huvet* henne vill ja inte träffa iallafall...
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 20:47:53 följande:
    Håller tummarna att håller sig lugnt så du får sova inatt och så kan det ju dra igång i morgonbitti. Är mannen ledig inatt?
    Ja han e ledig i dag han har långvecka nästa vecka så han går på i morronkväll..
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-17 20:49:04 följande:
    Sa de inget om det när du var inne att det kan bli så? Dåligt av dem i så fall!De borde ju också förvarna om att det KAN sätta igång när man varit där inne och pillat lite. Det informerade de mig om när jag var inne.
    ne ingenting sånt sa hon. Men när ja såg det så förstod ja ju att det va just för att hon vart där å pillat men ja ville ju ringa upp å prata me dom ändå..
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-05-17 20:52:04 följande:
    Vad skönt för dig att ha honom hemma inatt! Hoppas du kan sova lite.Men du måste lova att hålla oss underrättade om läget!Nu ska jag ta en dusch och sen krypa ner mellan nytvättade lakan, skönt!Natti nattti allihopa!
    hehe ja det är klart ja håller er uppdaterade kommer ja inte åt datorn så skickar ja ett mess te Ewa så kan hon uppdatera er
  • Fru T
    Vecka 39 (38+0)

Ja bjuder på mina fina lår me

Nu ska ja ta mig en varm dusch sen blire värktabletter å vetekudde i sängen framför en film...
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-05-17 20:49:04 följande:
    Sa de inget om det när du var inne att det kan bli så? Dåligt av dem i så fall!De borde ju också förvarna om att det KAN sätta igång när man varit där inne och pillat lite. Det informerade de mig om när jag var inne.
    Hur långt innan va du inne å hände det nåt?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!