• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Nu är jag tillbaka från Kvinnohälsan. Fick inte lika bra resultat nu, så skall tillbaka igen på fredag och göra om testerna. Fick ungefär samma resultat den här gången som jag när jag väntade Molly, vilket innebar att Molly föddes fem och en halv vecka förtidigt. Så nu upptäcktes det ju tack och lov tidigare, så får hoppas man kan förhindra att man för havandeskapsförgiftning den här gången. Gick in i vecka 27 igår. Så nu sitter man och längtar till fredag då jag skall in igen och testa mig och hålla tummarna för att det ser bra ut då...

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • thelifesaviour

Har precis varit och simmat och det var så skönt! Det var så himla länge sedan jag bara simmade. Blev iofs bara 30 längder idag, men jag känner mig rätt nöjd ändå.

• Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-03-09 11:38:31 följande:
    Har precis varit och simmat och det var så skönt! Det var så himla länge sedan jag bara simmade. Blev iofs bara 30 längder idag, men jag känner mig rätt nöjd ändå.
    Duktigt!
    Trettio längder, det är ändå ganska långt. (750m i 25-metersbassäng och 1500 i 50-meters bassäng.)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-03-09 11:43:21 följande:
    Duktigt! Trettio längder, det är ändå ganska långt. (750m i 25-metersbassäng och 1500 i 50-meters bassäng.)
    Mjo, det är lite halvlångt, men det går alldeles för snabbt. Simma 25 minuter känns inte som ett okej träningspass. :) Brukar försöka simma 50-60 minuter iaf, då kommer man upp i ungefär 60 längder iaf. Brukar kännas lagom. Men nu var det såå länge sedan sist, orkar knappt träna under praktiken. Så det var skönt med en ledig dag idag.
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-09 12:31:48 följande:
    Här är våra vänner : www.alltombarn.se/bebis/desiree-och-erik-fick... De har legat i
    Oj oj... det kan man ju verkligen kalla bebisverkstad. Nu fattas det ju bara att de råkar bli gravida igen... men efter tre så ligger man kanske inte i så hårt längre =D
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-09 12:41:00 följande:
    Oj oj... det kan man ju verkligen kalla bebisverkstad. Nu fattas det ju bara att de råkar bli gravida igen... men efter tre så ligger man kanske inte i så hårt längre =D
    Fast Patrik hade pratat med Erik idag och det var inte alls omöjligt att det blir fler. Men de kan ju vänta ett tag till De fick köpa ny bil och trillingvagn är ju inte jättesmidigt.
    Frågan är hur de ska hinna få till det bara. Haha, jag tycker det är svårt med två småttingar
    Det roliga var att de skrattade åt oss när vi blev gravida så tätt inpå Lucas. Skrattar bäst som skrattar sist
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-03-09 12:47:55 följande:
    Fast Patrik hade pratat med Erik idag och det var inte alls omöjligt att det blir fler. Men de kan ju vänta ett tag till De fick köpa ny bil och trillingvagn är ju inte jättesmidigt. Frågan är hur de ska hinna få till det bara. Haha, jag tycker det är svårt med två småttingar Det roliga var att de skrattade åt oss när vi blev gravida så tätt inpå Lucas. Skrattar bäst som skrattar sist
    Haha, ja det kan jag ju tänka mig... Men vad säger storasyster då om det hela =) *hihi* Hon måste vara trött på småbröder nu!
  • dinana

Nu går man å funderar på hur långt man har kvar... 96 dagar står det i min grav-kalender.. men om det blir som med Molly så föds ju ungen i början av maj i värsta fall... Och det är ju inte så långt tills dess. *gaaaah* Får hoppas att det inte är något nu.. att det bara var något tillfälligt blurr... uronprovet såg verkligen helmystiskt ut när jag lämnade det imorse.... alldeles grumligt.. och jag hade inte fryst ner det... kissade ju på morgonen precis innan jag åkte ner med det...

• JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-09 12:53:48 följande:
    Haha, ja det kan jag ju tänka mig... Men vad säger storasyster då om det hela =) *hihi* Hon måste vara trött på småbröder nu!
    Minst sagt. Hon vill så gärna ha en syster.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!