VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Nu är jag tillbaka från Kvinnohälsan. Fick inte lika bra resultat nu, så skall tillbaka igen på fredag och göra om testerna. Fick ungefär samma resultat den här gången som jag när jag väntade Molly, vilket innebar att Molly föddes fem och en halv vecka förtidigt. Så nu upptäcktes det ju tack och lov tidigare, så får hoppas man kan förhindra att man för havandeskapsförgiftning den här gången. Gick in i vecka 27 igår. Så nu sitter man och längtar till fredag då jag skall in igen och testa mig och hålla tummarna för att det ser bra ut då...
Har precis varit och simmat och det var så skönt! Det var så himla länge sedan jag bara simmade. Blev iofs bara 30 längder idag, men jag känner mig rätt nöjd ändå.
Här är våra vänner :
http://www.alltombarn.se/bebis/desiree-och-erik-fick-tre-barn-pa-ett-ar-1.22673
De har legat i ![]()
Nu går man å funderar på hur långt man har kvar... 96 dagar står det i min grav-kalender.. men om det blir som med Molly så föds ju ungen i början av maj i värsta fall... Och det är ju inte så långt tills dess. *gaaaah* Får hoppas att det inte är något nu.. att det bara var något tillfälligt blurr... uronprovet såg verkligen helmystiskt ut när jag lämnade det imorse.... alldeles grumligt.. och jag hade inte fryst ner det... kissade ju på morgonen precis innan jag åkte ner med det...