• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-08 18:50:31 följande:
    Känner igen det där... Molly hon försvinner nästan alltid när vi är på IKANO. Jag har vänjt mig nu så tar det inte så hårt längre.. Hon älskar att gå runt i de olika butikerna och plocka.... och är oftast i närheten. Så det brukar räcka att fråga i butikerna så håller de utkik efter henne. Men jag håller med om att de första gångerna hon försvann och väktarna hade henne då blev man lite rädd... men jag har vänjt mig... och nu vet väl i stort sett alla vem Molly är där *haha*
    Gud det skulle jag aldrig våga. Vem vet vilka människor barnen stöter på. Man ska nog inte lita på att "det aldrig händer mig"...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Nej, det är ju knappast så att man struntar i det. Jag håller ögonen på henne hela tiden, men hon är en snabb rackare och känner till hela IKANO vid det här laget så hon vet vart hon skall ta vägen. Men vi har sagt till henne ett antal gånger att hon inte får springa iväg på det viset och jag tror faktiskt att hon börjar fatta nu. För de senaste tio gångerna vi varit där så har hon hållt sig i närheten eller åtminstone i samma butik. Brukar hitta henne bland smyckena och liknande där hon älskar att stå och plocka.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma

Nu har jag beställt lite leksaker till Vincent som han ska få i present, himla smidigt att handla via nätet

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma

Nån som vill träffas nån dag nu i veckan?
    Funderar på att åka med Vincent till badhuset nån dag när Leo är på dagis, nån som vill hänga på då?

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-08 21:23:55 följande:
    Nån som vill träffas nån dag nu i veckan?Funderar på att åka med Vincent till badhuset nån dag när Leo är på dagis, nån som vill hänga på då?
    Jag skulle jättegärna följa med och bada, har ju en jr som avgudar vatten
    Men det blir lite svårt med två tyvärr
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-08 21:23:55 följande:
    Nån som vill träffas nån dag nu i veckan? Funderar på att åka med Vincent till badhuset nån dag när Leo är på dagis, nån som vill hänga på då?
    Gärna!!!! Vi som skulle åkt i veckan som var ju. Men nu e iaf mens skiten borta.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Apipoulai
    Svar på #1010
    Usch, vad läskigt. Tur att hon kom tillrätta.
    Ni får skaffa en sån där sele, som var populärt när jag var liten (ja för över 30 år sen...hmmm). Men om jag tänker efter så kanske inte det alltid hjälper, för jag prang bort iaf... på ett varuhus i Schweiz. ;)

Men mor och far har berättat att jag inte alls var ledsen eller nåt, när de "fick tillbaka" mig efter högtalar utrop. (Var två år eller nåt.)
    Äventyrslysten redan då. ;)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Stolt Enbarnsmamma

piffan: nej inte än men jag har tänkt att gå eftersom vi flyttar om ca 2 månader, tänkte ringa och höra om vi kan komma dit något den här veckan vi kanske kan ta sällskap?

• piffan
    Svar på #1029
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-09 08:10:25 följande:
    piffan: nej inte än men jag har tänkt att gå eftersom vi flyttar om ca 2 månader, tänkte ringa och höra om vi kan komma dit något den här veckan vi kanske kan ta sällskap?
    Det kan vi gärna göra..denna veckan har vi dock alla barnen hemma(barn sen tidigare förhållanden)så då kan jag endast tisdag,torsdag o fredag förmiddag..nästa vecka kan jag alla dagar..
    Vart ska ni flytta?
    Vi bor vid cupolen.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!