• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-03-08 15:14:25 följande:
    vi hade tårtbuffe med hemmagjorda tårtor å kladdkakor å massa jordgubbar...
    Det var ju en väldigt bra idè Så skulle jag kunna tänka mig att ha. Då skulle jag kunna baka allt själv.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Maria84
    Fru T skrev 2009-03-08 15:14:25 följande:
    vi hade tårtbuffe med hemmagjorda tårtor å kladdkakor å massa jordgubbar...
    En väldigt bra idè. Så lär det nog bli här. Min kusin hade beställt en liten bröllopstårta och den hade två vanliga tårtor när de gifte sig, de gifte sig i samband med dop. Överraskade oss så fint i kyrkan
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • dinana

När är det de har öppet på Cupolen förresten?

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-08 16:35:32 följande:
    När är det de har öppet på Cupolen förresten?
    nästa gång är den 26/4.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 14:21:56 följande:
    Jag gjorde ett par riktiga fynd. Bla en babysitter från Fischer price, en sån som vibrerar och spelar musik. Den kostar 800 ute i butik och nu gav jag 200:- och den är verkligen i nyskick! Sen köpte jag lite leksaker till Elin och lite böcker till Pernilla och Ida.
    det var ett riktigt bra fynd.vad folk det var där idag.hoppas det är lika mycket nästa gång vi ska vara där.är det i april räkningen kommer?
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 13:39:52 följande:
    Är det nån som har testat smink från sheer cover? Det verkar himla prisvärt!Det finns ingen här som tycker det är kul att baka tårtor och vågar ge sig på en bröllopstårta?Kollade in i tårttråden och de är ju superduktiga! Men det verkar inte finnas nån från Lkpg där... Jag utfärdade en efterlysning, men fick inget svar.
    har du kollat med MAXI?tror att de gör bröllopstårtor
  • Skorpan08

Tänkte visa er en bild på vår tårta! Blir lite sugen faktiskt!

Bröllopstårtan!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:38:18 följande:
    nästa gång är den 26/4.
    Okej, det var ett bra tag tills dess. Får hoppas man orkar gå då. Skulle vara kul, men så är man väl rätt långt gången då.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Skorpan08

Familjetrollet: Räkningen kommer ca 2 veckor innan. Men jag säger till när det är dags att öppna plånboken Var så lugn! hehe

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 16:41:36 följande:
    Tänkte visa er en bild på vår tårta! Blir lite sugen faktiskt!
    vad fin den är och jättegod ser den ut att vara oxå
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 16:44:42 följande:
    Familjetrollet: Räkningen kommer ca 2 veckor innan. Men jag säger till när det är dags att öppna plånboken Var så lugn! hehe
    haha.hoppas ni kom fram mellan borden på loppisen,vi gav upp efter ca 1 timme då det var så trångt.här ska jag börja gå igenom saker.

ush idag fick jag PANIK.vi var i bokaffären på ikano.jag och maken vänder ryggen åt lillan i 2 sekunder.och sen var tösen spårlöst borta,vi ropade och letade genom butiken supersnabbt.men ingen tös fanns där.maken blev så rädd att han inte knappt kunde röra sig och jag sprang iväg åt ett håll och ropade.men vi fann henne inte så jag gick in i bokaffären igen och storgrät,de i affären ringde efter hjälp,och fick veta att hon befann sig inne i nya undeklädsaffären.

där hade en snäll tjej tagit hand om vår tös.fy farao vad jag var rädd!trodde jag skulle dö.under dessa ca 2-3 minuter var tankarna inte roliga.

saken är ju inte bättre av att vår tös svarar inte när man ropar efter henne och hon kan få för sig att bara gå och gömma sig.

nu lär det dröja innan vi åker dit när det är mycket folk.fy vad rädd och ledsen man blir.

nu hade vi turen att vår tös kom snabbt tillrätta igen.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!