• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:56:34 följande:
    haha.hoppas ni kom fram mellan borden på loppisen,vi gav upp efter ca 1 timme då det var så trångt.här ska jag börja gå igenom saker.ush idag fick jag PANIK.vi var i bokaffären på ikano.jag och maken vänder ryggen åt lillan i 2 sekunder.och sen var tösen spårlöst borta,vi ropade och letade genom butiken supersnabbt.men ingen tös fanns där.maken blev så rädd att han inte knappt kunde röra sig och jag sprang iväg åt ett håll och ropade.men vi fann henne inte så jag gick in i bokaffären igen och storgrät,de i affären ringde efter hjälp,och fick veta att hon befann sig inne i nya undeklädsaffären.där hade en snäll tjej tagit hand om vår tös.fy farao vad jag var rädd!trodde jag skulle dö.under dessa ca 2-3 minuter var tankarna inte roliga.saken är ju inte bättre av att vår tös svarar inte när man ropar efter henne och hon kan få för sig att bara gå och gömma sig.nu lär det dröja innan vi åker dit när det är mycket folk.fy vad rädd och ledsen man blir.nu hade vi turen att vår tös kom snabbt tillrätta igen.
    Vad skönt att hon kom tillrätta så fort. Det räcker att dom är utom synhåll i några sekunder för att hjärtat ska stanna.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-03-08 16:47:31 följande:
    vad fin den är och jättegod ser den ut att vara oxå
    Den var jättemumsig. Har nog aldrig ätit så mycket tårta i mitt liv.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 17:00:40 följande:
    Den var jättemumsig. Har nog aldrig ätit så mycket tårta i mitt liv.
    det kan man förstå för den får min mun att vattnas*skratt*
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 16:59:25 följande:
    Vad skönt att hon kom tillrätta så fort. Det räcker att dom är utom synhåll i några sekunder för att hjärtat ska stanna.
    kan man verkligen säga.sonen var ännu värre på att rymma när han var liten.men man får verkligen panik.

hur är det med magen?
  • Maria84
    haha.hoppas ni kom fram mellan borden på loppisen,vi gav upp efter ca 1 timme då det var så trångt.här ska jag börja gå igenom saker.ush idag fick jag PANIK.vi var i bokaffären på ikano.jag och maken vänder ryggen åt lillan i 2 sekunder.och sen var tösen spårlöst borta,vi ropade och letade genom butiken supersnabbt.men ingen tös fanns där.maken blev så rädd att han inte knappt kunde röra sig och jag sprang iväg åt ett håll och ropade.men vi fann henne inte så jag gick in i bokaffären igen och storgrät,de i affären ringde efter hjälp,och fick veta att hon befann sig inne i nya undeklädsaffären.där hade en snäll tjej tagit hand om vår tös.fy farao vad jag var rädd!trodde jag skulle dö.under dessa ca 2-3 minuter var tankarna inte roliga.saken är ju inte bättre av att vår tös svarar inte när man ropar efter henne och hon kan få för sig att bara gå och gömma sig.nu lär det dröja innan vi åker dit när det är mycket folk.fy vad rädd och ledsen man blir.nu hade vi turen att vår tös kom snabbt tillrätta igen.
    Vad skönt att hon kom tillrätta så snabbt!

Vi har en son som inte räds att komma bort alls. Tappa bort mamma och pappa blir han inte orolig över utan tar allt med ro. Hittills har vi dock inte tappat bort honom så utan vi har vetat var han har varit men han har inte sett oss men som sagt, det bekommer honom inte. Inte bra det heller, men som tur är så vet han ju våra namn och kan telefonnumren hit, till andra gården och till mormor och morfar och kan säga var han bor, fördel nu när de är större
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2009-03-08 16:41:36 följande:
    Tänkte visa er en bild på vår tårta! Blir lite sugen faktiskt!
    Jättefin
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Usch så läskigt! Tur att ni hittade henne sen.

Blev ingen vattengympa för mig dag, för våra kompisar som kom hit i förmiddags för att fika, stannade hela dagen så vi åt mat ihop, jättetrevligt. De har precis åkt hem nu.

• dinana
    haha.hoppas ni kom fram mellan borden på loppisen,vi gav upp efter ca 1 timme då det var så trångt.här ska jag börja gå igenom saker. ush idag fick jag PANIK.vi var i bokaffären på ikano.jag och maken vänder ryggen åt lillan i 2 sekunder.och sen var tösen spårlöst borta,vi ropade och letade genom butiken supersnabbt.men ingen tös fanns där.maken blev så rädd att han inte knappt kunde röra sig och jag sprang iväg åt ett håll och ropade.men vi fann henne inte så jag gick in i bokaffären igen och storgrät,de i affären ringde efter hjälp,och fick veta att hon befann sig inne i nya undeklädsaffären. där hade en snäll tjej tagit hand om vår tös.fy farao vad jag var rädd!trodde jag skulle dö.under dessa ca 2-3 minuter var tankarna inte roliga. saken är ju inte bättre av att vår tös svarar inte när man ropar efter henne och hon kan få för sig att bara gå och gömma sig. nu lär det dröja innan vi åker dit när det är mycket folk.fy vad rädd och ledsen man blir. nu hade vi turen att vår tös kom snabbt tillrätta igen.
    Känner igen det där... Molly hon försvinner nästan alltid när vi är på IKANO. Jag har vänjt mig nu så tar det inte så hårt längre.. Hon älskar att gå runt i de olika butikerna och plocka.... och är oftast i närheten. Så det brukar räcka att fråga i butikerna så håller de utkik efter henne. Men jag håller med om att de första gångerna hon försvann och väktarna hade henne då blev man lite rädd... men jag har vänjt mig... och nu vet väl i stort sett alla vem Molly är där *haha*
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Marayah

Nu e vi hemma från Åtvid. Var trevligt att träffa "släkten".. Idag har ni minsann skrivit MASSOR!!

Filip var sååå rolig nyss Han försökte sej på våran soptunna. Så då sa ja NEJ åt honom. Vet ni va han gör då??!! Jo sätter sig och klappa händer och är jätte stolt typ att han inte rörde den. 

Skorpan: Fin tårta.
    Familjetrollet: Fy va hemskt..
    Diana: skulle bli helt till mej av oro om de var mina barn..
    LoVM: Trevligt!!

Marko 031103, Filip 080621
    dinana skrev 2009-03-08 18:50:31 följande:
    Känner igen det där... Molly hon försvinner nästan alltid när vi är på IKANO. Jag har vänjt mig nu så tar det inte så hårt längre.. Hon älskar att gå runt i de olika butikerna och plocka.... och är oftast i närheten. Så det brukar räcka att fråga i butikerna så håller de utkik efter henne. Men jag håller med om att de första gångerna hon försvann och väktarna hade henne då blev man lite rädd... men jag har vänjt mig... och nu vet väl i stort sett alla vem Molly är där *haha*
    Usch, jag skulle aldrig vänja mig, sånt är ju hemskt ju när det sker.
    Som tur är så har Leo aldrig gjort nåt sånt, får se hur Vincent blir.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!