• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-09 15:41:14 följande:
    Hihi, synd att hästar skall kosta så mycket dock. Jag hade hästar när jag var liten, men aldrig mer säger jag bara... ALDRIG mer... hatar verkligen hästar... de är så otroligt korkade. Tyckte till och med fåren var smartare.
    jag tycker oxå hästar är korkade,tycker inte om dem.men en bil som gick igenom besiktningen och som sen har stått i ca i vecka ska ju inte bara gå sönder efter några få mil.så nu får vi likt förbannat leta efter en liten flyttbil*suck*
  • Maria84
    Fru T skrev 2009-03-09 15:53:22 följande:
    Nehedu om det är nåt hästar är så är det smarta
    Kan bara hålla med dig!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-09 15:54:44 följande:
    min son fick ligga på avd för förtidigt födda trots att han var fullt gången då han var så liten.moderkakan gav inte näring och var så liten.jag fick ligga inne över 2 månader innan förlossningen.jag ska hålla tummarna hårt för dig
    mm, jag hoppas jag slipper. när jag var inskriven med Molly så delade jag rum med en tjej som legat inne sen v 25. hon väntade i och för sig tvillingar. kontaktade efteråt och fick veta att hon födde två pojkar 5 dagar efter mig. har för mig hon var i v 34 då... kan säga att hon var rätt less på sjukhus =)
    Familjetrollet skrev 2009-03-09 15:56:17 följande:
    jag tycker oxå hästar är korkade,tycker inte om dem.men en bil som gick igenom besiktningen och som sen har stått i ca i vecka ska ju inte bara gå sönder efter några få mil.så nu får vi likt förbannat leta efter en liten flyttbil*suck*
    tur vi är fler =) ja, visst blir man förvånad. trodde aldrig bilen skulle gå igenom besiktningen, men det gjorde den faktiskt.. men vi fick lite skit också. det märkliga är att nu har bilen börjat tjuta när man kör.. vet inte vad det kan vara... men men.. så länge den startar så funkar den =D
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Fru T skrev 2009-03-09 15:53:22 följande:
    ställ in dig på att gå minst tiden ut för annars lär det bli skapligt träligt att gå över om du gör det ja är helt inställd på att gå över tiden....
    Det är det jag hoppas på, men varken min mamma eller svärmor har gått över tiden med några av barnen så jag har väl inte så mycket att hoppas på =) brukar ju ligga i släkten. Både mamma och svärmor har haft utomkvedshavandeskap som jag och havandeskapsförgiftning.. konstigt. Det är väl inget man ärver, men man undrar ju ibland.

Det är bara att hålla tummarna, men jag är inte så orolig. Men jag tar ganska lätt på saker och ting efter allt skit jag varit med om när det gäller graviditet, så nu godtar jag det mesta känns det som. Kan man inte påverka saker själv, så vad skall man göra liksom. Jag får vara glad som mår fint, har ju hört både det ena och det från gravida i samma vecka som har foglossningar och värk.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi

Dinana: Det var en vågad bild du lagt ut på FB Men den var väldigt fin!
    Du är inte blyg du inte

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-09 16:47:39 följande:
    mm, jag hoppas jag slipper. när jag var inskriven med Molly så delade jag rum med en tjej som legat inne sen v 25. hon väntade i och för sig tvillingar. kontaktade efteråt och fick veta att hon födde två pojkar 5 dagar efter mig. har för mig hon var i v 34 då... kan säga att hon var rätt less på sjukhus =)

tur vi är fler =) ja, visst blir man förvånad. trodde aldrig bilen skulle gå igenom besiktningen, men det gjorde den faktiskt.. men vi fick lite skit också. det märkliga är att nu har bilen börjat tjuta när man kör.. vet inte vad det kan vara... men men.. så länge den startar så funkar den =D
    är det en volvo?då lär det vara bromsen.vår bil tjöt bara mer och mer och idag gick f*n skapet sönder.man kan undra vad för usel personal de har på bilbesiktningen.de måste ju ha sett att bilen inte var som den skulle
  • Leos och Vincents mamma

Nån som vill träffas imorgon? Barnens morfar kommer imorgon o ska ta med Leo på stan, de ska köpa fotbollsskor till Leo som han ska få när han fyller år.
    Så då har jag bara Vincent med mig..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-09 17:57:31 följande:
    Nån som vill träffas imorgon? Barnens morfar kommer imorgon o ska ta med Leo på stan, de ska köpa fotbollsskor till Leo som han ska få när han fyller år. Så då har jag bara Vincent med mig..
    Ohh, så skojj för Leo.. Ja o Filip kan ses.

Barnvagns bio, kan det vara något vi skulle kunna gå på??
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-09 18:16:52 följande:
    Ohh, så skojj för Leo.. Ja o Filip kan ses. Barnvagns bio, kan det vara något vi skulle kunna gå på??
    Jag har också funderat på barnvagnsbio, det verkar mysigt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-03-09 18:16:52 följande:
    Ohh, så skojj för Leo.. Ja o Filip kan ses. Barnvagns bio, kan det vara något vi skulle kunna gå på??
    Nu blir det iofs inte förren runt 11-11.30 som han kommer imorgon, men vi kan ses innan oxå om du vill, på stan. Då får Leo följa med o så kan min pappa komma dit.

Jag har oxå funderat på barnvagns bio, skulle vara jättekul Iofs vet jag inte om Vincent vill det Han kommer ju vara överallt, fast det kanske inte gör så mycket.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!