• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    Apipoulai skrev 2009-03-08 22:49:17 följande:
    Usch, vad läskigt. Tur att hon kom tillrätta.Ni får skaffa en sån där sele, som var populärt när jag var liten (ja för över 30 år sen...hmmm). Men om jag tänker efter så kanske inte det alltid hjälper, för jag prang bort iaf... på ett varuhus i Schweiz. ;)Men mor och far har berättat att jag inte alls var ledsen eller nåt, när de "fick tillbaka" mig efter högtalar utrop. (Var två år eller nåt.)Äventyrslysten redan då. ;)
    sådan sele hade jag till sonen.tösen är för stor för sele*skratt*hon är 6 år i höst

Dinana oj vad rädd jag skulle vara.vi har förklarat åtskilliga gånger för lillan att hon inte får gå iväg utan att säga till.och när hon inte svarar så blir man rädd och arg.hon svarar typ 1 av 20 gånger om man ropar på henne

äntligen tittar solen fram*glad*

jag tar gärna en fika,men jag kan bara på fredag efter kl 13
  • Stolt Enbarnsmamma
    piffan skrev 2009-03-09 08:19:09 följande:
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-09 08:10:25 följande:Det kan vi gärna göra..denna veckan har vi dock alla barnen hemma(barn sen tidigare förhållanden)så då kan jag endast tisdag,torsdag o fredag förmiddag..nästa vecka kan jag alla dagar..Vart ska ni flytta?Vi bor vid cupolen.
    okej, men jag kan alla förmiddagar, förutom fredag då vi ska iväg och kolla på en förskola. Vi ska flytta till gottfridsberg Men imorgon kan vi ju ses
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-03-09 08:25:50 följande:
    sådan sele hade jag till sonen.tösen är för stor för sele*skratt*hon är 6 år i höstDinana oj vad rädd jag skulle vara.vi har förklarat åtskilliga gånger för lillan att hon inte får gå iväg utan att säga till.och när hon inte svarar så blir man rädd och arg.hon svarar typ 1 av 20 gånger om man ropar på henneäntligen tittar solen fram*glad*jag tar gärna en fika,men jag kan bara på fredag efter kl 13
    Fredag eftermiddag är den enda dagen som jag inte kan tyvärr, en kompis kommer hit på förmiddagen, sen måste jag baka det sista på eftermiddagen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    JePaLuLi skrev 2009-03-08 22:06:41 följande:
    Jag skulle jättegärna följa med och bada, har ju en jr som avgudar vatten Men det blir lite svårt med två tyvärr
    Jo, det förstår jag. Jag kan ju bara när Leo är på dagis, för det blir för svårt med båda för mig med.
    Marayah skrev 2009-03-08 22:10:37 följande:
    Gärna!!!! Vi som skulle åkt i veckan som var ju. Men nu e iaf mens skiten borta.
    Ja, det skulle vi ju Vilken dag kan du? Jag kan onsdag, eventuellt torsdag.
  • Stolt Enbarnsmamma

Piffan: Pratade nyss med dem och de brukar vara ute 9-12 på tisdagar, så vi går nog dit på onsdag istället när de är inne. N går ganska bra ute men är fortfarande lite osäker. Det är ganska mycket folk på onsdagar och lite lugnare på torsdagar. Vi var iaf hjärtligt välkomna dit
    Passar onsdag dig istället?

• Stolt Enbarnsmamma

Ingen som är sugen på fika nu på förmiddagen?

Jag skulle gärna fika, men ska till öppnis i kyrkan nu. Men vi kan fika efter 12 annars

• Stolt Enbarnsmamma

Jag är tyvärr upptagen i eftrmiddag :/ men vi kanske kan ta någon annan dag den här veckan?

• JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-09 09:11:56 följande:
    Ingen som är sugen på fika nu på förmiddagen?
    Jag! Men vi ska till BVC. Linus ska få sina första sprutor
    Men vi kan väl försöka få ihop en fika under veckan? Det är ju bara roligt om flera kan följa med!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!