• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-03-01 19:47:58 följande:
    Lagt in nya magbilder nu, FATTA hur magen kommer se ut om tre månader då kommer magen att va ute å gå med mig å inte tvärtom
    Jättefin mage Du får nog lika gigantisk mage som mig Alla mina kompisar hade skitkul åt mig i slutet, de tyckte att det var lättare att hoppa över mig än att gå runt mig eftersom jag hade så stor mage båda ggr o är så kort.
    Din mage ser större ut framifrån än från sidan..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Lagt in nya magbilder nu, FATTA hur magen kommer se ut om tre månader då kommer magen att va ute å gå med mig å inte tvärtom
    Gud vad fin den är!
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-01 13:44:08 följande:
    Men vart brukar du parkera? Ja ska ta mina ben och gå för ja ska på MoA skolan först och de ligger vid Abisko...
    Jag brukar parkera vid Tinnerbäcken eller vad det heter, mittemot kvinnohälsan.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    oj vad din mage har växt sen du var här och fikade.förstår att du har svårt att hitta bra sovställning med din mage.jag hade oxå jättestor mage med töserna.man kände sig som en valross*skratt*
  • Familjetrollet

Marayah skrev 2009-03-01 19:32:53 följande:

Jo då de e fin fint.. Har just kommit hem från Stångebro, där vi sett LHC dam förlora mot Leksand!
    min make kom hem glad från ishokeyn.sist vi var där så förlorade LHC rejält.

ush för mens.här har man nyss haft eländet
  • Stolt Enbarnsmamma

Skorpan08: Tack, jag tar en dag i taget och än så länge är det lugnt hur hade ni det igår?

Maria84: Tack desamma jag längtar sååå mycket till vi ska flytta, ska bli så kul allt väl med er?

• Familjetrollet

JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 19:42:26 följande:

Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
    välkommen till bästa linköpingstråden!
  • Stolt Enbarnsmamma

JennyoPatrik och Marayah: Vad tror ni om att luncha på "fiket" som ligger vid akademibokhandeln?

• Familjetrollet

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-03-01 20:04:52 följande:

Skorpan08: Tack, jag tar en dag i taget och än så länge är det lugnt hur hade ni det igår? Maria84: Tack desamma jag längtar sååå mycket till vi ska flytta, ska bli så kul allt väl med er?
    det ska bli skönt att flytta i vår.vi flyttar i slutet av maj.har ni funnit nått bra dagis ännu?
    hoppas allt är bra med er.
  • Marayah

Ja du, nu e de mage minsann...

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!