• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 19:42:26 följande:
    Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
    Hej! Det är vanlig vattengympa. Man kan gå enstaka ggr o det kostar då 120 kr på eftermiddagar o 100 kr på förmiddagar.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 19:25:39 följande:
    Nån som vet om spat i tranås har nån hemsida?Min pappa fyller 50 år i juni så vi funderar på att åka på spa då allihopa.
    det finns en hemsida men ja kommer inte ihåg adressen... men googla du så hitter  du säkert
    Åh vad jag längtar
  • Marayah

Välkommen hit!

Hej på er. Jag bor oxå i Linköping så jag är här och snokar lite Vad är det för vattengympa ni pratar om, vanlig eller för gravida? Kan man gå från gång till gång utan att binda upp sig?
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T

Lagt in nya magbilder nu, FATTA hur magen kommer se ut om tre månader då kommer magen att va ute å gå med mig å inte tvärtom

Åh vad jag längtar
  • JuniMammaLKPG

Leos och Vincents mamma: Det var smart, svårt att binda upp sig på en dag i veckan tycker jag. Är det nere i stora simhallen?

Fru T skrev 2009-03-01 19:47:05 följande:
    det finns en hemsida men ja kommer inte ihåg adressen... men googla du så hitter  du säkert
    Ja, jag hittade nyss Ser helt underbart ut!

Funderar på att ta detta för en dag:

Stora paketet: 1.295:-

Morgonrock och tofflor

Frukt och dryck

Aroma Ansiktsmassage eller Ansiktsbehandling klassisk – 50 min

Valfri Koppsbehandling  eller Massage- 50 min

Fri tillgång till bad och bastu

Fri tillgång till gym och stavgång

Lunch i vår anrika restaurang

Ett sånt paket vardera till oss alla, frågan är bara vad vi ska göra med barnen under tiden.

JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 19:47:59 följande:
    Leos och Vincents mamma: Det var smart, svårt att binda upp sig på en dag i veckan tycker jag. Är det nere i stora simhallen?
    Ja, ska man bara gå en gång i veckan så är det ju bättre med engångs.
    Jag tränar vattengympa flera ggr i veckan plus spinning så jag har köpt multikort.
    Ja, det är i äventyrsbassängen.
  • SmileyMalin

Maria84 skrev 2009-03-01 18:26:46 följande:

Just nu är jag mest inställd på att det inte går vägen. Läkaren sa ju att det fanns lite rester kvar så jag kunde få lite bruna flytningar eller så men nu är det blod, inte massor men så det droppar lite ialla fall så som sagt, är inställd på att det går åt skogen. Det är inte meningen att nåt ska vara enkelt för oss.
    håller tummarna för att det går vägen ändå. Kram
  • Fru T

låter helmysigt vi ska ta oss en spadag i september när vi ska till grekland å passa på att lämna lillan hos farmor å farfar

Åh vad jag längtar
  • SmileyMalin

Hej Grattis till bebisen i magen! hoppas verkligen det går vägen den här gången.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!