Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

SmileyMalin skrev 2009-03-15 16:33:36 följande:
    12+4 var det visst på dagen
    Ah, roligt. Det var jag när jag gjorde mitt UL, 12+4, det var härligt hur mycket man fick se. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-15 16:50:14 följande:
    Här gäller det bara att övertala mannen att det är så han med vill ha det å sen hitta nån liten mysig gårf... vill dock inte ha en föör långt ut...
    Precis. Det är ju kravet. :)
    Jag vill gärna köpa min mormors hus sen när hon inte orkar ha kvar det. Men det kommer bli så dyrt har jag en känsla av..
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-16 10:37:12 följande:
    Hej hopp, nu är jag hemma från doktorn. Idag visade testen neg på test, så nu slipper jag gå å oroa mig för havandeskapsförgiftning ett tag till =D Tjoho!! Har nu även fått en tid för nytt UL, åå vad jag längtar då. Känns ju långt bort, men tiden brukar ju rinna iväg nu på vårkanten. Tar gärna och fika någon tag. Är fri hela veckan, fast mina pengar har sinat en del, så jag får väl låna av sambon i värsta fall IGEN... Många goa vårkramar från Skägget!
    Var du nere på kvinnohälsan? Tyckte jag såg någon jag kände igen.
  • thelifesaviour

Vi har fem minuter till svärföräldrarna och tio minuter till mina föräldrar. Ganska lagom.

• thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-16 11:17:38 följande:
    Japp, det stämmer.. du satt i väntrummet till vänster väl? Tyckte ju jag kände igen dig också. Skulle ju ha hälsat, men så var jag lite upptagen då. Sen när jag kom ut så var du inte kvar.
    Jag tänkte att det var du.
    Själv satt jag väntade på att få göra andra sticket i glukostestet. Läste spännande kurslitteratur om en kvinna som tror väääldigt starkt på Jesus, ganska absurd bok. :)

Skönt att allt gick bra för dig!
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 11:17:50 följande:
    ja det är bra, fast jag föredrar dock att ha liiiiite längre till dom, speciellt svärföräldrarna..
    Haha, jo, ibland. Igår satt jag och svor om paj. Jag hatar paj. Alla tjatar alltid om paj, det är så enkelt det så gott det är så bra, paj paj paj. Kände att om jag någonsin behöver höra ordet paj igen så skulle jag kräkas. Just då ringer svärmor och frågar om vi vill komma och äta.... PAJ!
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-03-16 11:21:19 följande:
    Haha, där ser man... det har jag sluppit att göra den här gången. Har inte ens frågat om det, så jag slipper väl det. Har för mig jag fick rätt bra testresultat sist jag gjorde glukosbelastningen så jag slipper kanske den här gången då.
    Ja, jag fick perfekta resultat nu, så det var skönt. :)
    4,6 när jag kom och 6,5 när jag gick. Bättre kunde det knappt vara sa hon. Så det var skönt!
  • thelifesaviour

Haha, ja, jag älskar min mormor och min farmor, de är 65 och 69, så inte så gamla och riktiga toktanter. Min farfar lever, men honom har jag aldrig träffat, morfar dog när jag var 11. Honom saknar jg verkligen tokigt mycket.

• thelifesaviour
    MomZoon skrev 2009-03-16 13:10:21 följande:
    Tycker att vi har allt för nära till svärföräldrarna, så skönt att vi snart ska flytta 3 mil från dom, dels flyttar vi till hus & så kanske vi inte behöver känna att VI måste "passa på" allt som berör svärföräldraarna, & deras "ansvar", Nu vill vi tänka på VÅR egen familj & även få dom att inse att de inte har rätt att bestämma över vår beslut även om det sårar svärmor allra mest att inte kunna påverka oss...
    Trist att ha en sådan svärmor. Har varit min mardröm, vad hemskt att inte komma överrens med någon som borde vara så nära.. :(
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-03-16 13:11:52 följande:
    Jag tillhör dem som älskar mina svärisar. ¨Båda två Min mormor är 68 så det är ju inte så illa pinkat med tanke på att jag blir 30 i år
    Haha, ja, jag älskar också mina svärisar, de är helt undebara båda två. Likaså sambons syskon och deras respektive. Man har alltid lika trevligt med dem.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!