Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-03-15 11:09:34 följande:
    Eeeeh men hallåå ja e ju fan i vecka 30 nu dämit lägger in nya magbilder senare när mannen vaknat... (kör ju varannan vecka nu)
    Åh, vecka 30! Härligt!
    Jag är snart i vecka 15 jag, känner mig lite nöjd. :) Men åh vad det är långt var till september!
  • thelifesaviour

Huvva, en hund är det sista man ser i det här hemmet. :) Det verkar gosigt att vara en som gillar hundar, jag vill gärna gilla hundar, men fy. De är obehagliga..

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-15 11:47:17 följande:
    ja skulle kunna ha en gård me alla möjliga djur på bara ja slipper grisar för DOM e läskiga
    Ja, skulle också gärna ha massor djur! Men grisar är det väl inget fel på? Höns och andra fåglar däremot, de är obehagliga. :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-15 11:59:55 följande:
    ja å magen e lite oense den hoppar runt å far jättemycke så ja tänkte ja skulle lyckas fånga det på film me mobilen, men så fort ja tar mobilen i handen så blir det blixtstilla å så fort ja lägger ifrån mig mobilen så sätter det igång igen
    En busunge redan nu alltså! :)
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-15 12:04:03 följande:
    jupp mannen hoppas hon leker av sig nu å är lugn när hon kommer ut, men ja tvivlar på det...
    Antagligen inte. :)
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:31:53 följande:
     Fast det är ju inte bara därför. Jag har inte diabetes i släkten, eller ja åldersdiabetes men det beror ju lite på hur mkt man väger osv också. Har gjort glukosbelastning med båda grabbarna, första gången har varit värst eftersom jag fortfarande mått illa då.
    Ja, jo, självklart, det finns ju alltid olika anledningar till varför man får göra den, jag berättade bara varför jag måste göra det. :) För att pappa har det, annars tyckte hon inte att det behövdes även om jag är överviktig. Men anledning är väl ändå att se hur man ligger i riskzonen för grav-diabetes?
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:38:29 följande:
    Grattis Leo på 4-årsdagen!
    Ja, grattis Leo!!! :D
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-03-15 13:40:07 följande:
     Japp precis Uscha ser inte fram emot att göra den nu! Eller nu och nu, har ju inte ens ringt och beställt tid för inskrivning hos bm ännu och jag går in i v.12 nästa vecka.
    Nä, jag ser inte fram emot det heller, men lika bra att man gör det. Så kan jag fortsätta vara överviktig och perfekta värden i allt. De ser alltid lite förvånade ut. ;D

Fast min BM var verkligen jättebra på det sättet, inget tjat om min vikt alls.
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-15 16:22:40 följande:
    Nu har jag lagt in bilderna från ultraljudet Har tyvärr inte plus, så jag kan inte få in dom i tråden!
    Fina bilder!
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-03-15 16:31:16 följande:
    tack blev förvånad över hur bra bebisen syntes! Med dottern såg man mest bara en grå klump....
    vilken vecka är du i nu?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!