VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Huga.. fan va dåligt man sover på nätterna nu.. har inte kunnat sova ordentligt på tre nätter för min mage. Bebisen är inte still längre på nätterna och jag har insett att jag drömmer om att den snurrar runt där inne vilket den gör. Hur skall man får den att sova nattetid? Det värsta är nog ändå att jag vaknar av att jag inte har känsel i händer eller ben. Fick rådet att ligga på sidan inte på sidan... men ja.. det är ju inte så lätt.. Har bunkrat upp med kuddar i sängen för att jag inte skall rulla tillbaka... och har bett sambon att putta över mig om jag skulle ligga på ryggen.. men han sover ju myket bättre än mig så sånt lägger han ju inte märke till. Så stor mage som jag har nu hade jag aldrig med Molly. Och då har man 14 veckor kvar att plågas...
=(
Oj vad här skrivs fort! Tack för alla välkomnanden, kul med en Linköpingsgrupp!
SmileyMalin: Hallå där, kul att se dig. Och grattis själv märker jag, va kul!! Ja, nu håller vi tummarna att det ska gå vägen. Väntar med spänning på att känna mer tydliga sparkar snart så att jag får bekräftelse. Går det bra med huset?
dinana: Du är oxå inne på bebis till sommaren, va kul! Det skulle inte förvåna mig ett skvatt om det blir en riktigt het sommar så att vi får gå där och svettas med stora magar och sen nyfödda små element vid bröstet.
JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 21:07:14 följande:
SmileyMalin: He he det är bra att du är optimistisk! Förstår att det tar tid, det är ju inte bara att trixa när man vill med småttingar hemma. Har ni ett barnrum till nästa oxå eller får de dela?