• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah

Jenny: Ja, 12 sa vi.

Marko 031103, Filip 080621
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 18:08:33 följande:

Åh, såå bra jag mår nu! Är såå avslappnad o utvilad! Har varit på spabehandling idag, det var det skönaste jag varit med om i hela mitt liv! Jag fick ett presentkort i julklapp av min älskade o omtänksamme sambo som tyckte att jag behövde lite avkoppling. Nu är jag som på nyttfödd igen o med världens lenaste bebishud De sammarbetar dessutom med simhallen under våren nu med lite spaaktigt några torsdagskvällar som jag tänkte om det var några här ifrån tråden som ville hänga med kanske Verkar väldigt mysigt. Det står så här: TorsdagslyxI samarbete med Nettans Hud & Skönhetssalong introducerar vi Torsdagslyx ­ en skön och avkopplande helkväll i vårt rogivande romerska bad.Under kvällen guidas du genom olika behandlingar av Anette Hambalek, auktoriserad hudterapeut, och får möjlighet att själv prova på olika hud- och hårvårdsprodukter. Torsdagslyx innehåller både mat och dryck, och dessutom finns en av våra duktiga massörer på plats för att ge avslappnande nack- och ryggmassage.Så här går det tillDu blir mottagen i simhallens entré av kvällens badvärd, som delar ut badrock och välkomstdrink. Nere i romerska badet står buffén framdukad och ljusen är tända. Anette Hambalek informerar om olika behandlingar och inspirerar och vägleder dig att själv uppleva fördelarna och möjligheterna. Du får själv möjlighet att prova på olika produkter från Decléor, i kombination med massage, bubbelpool och bastubad.
    I Torsdagslyx ingårLån av badrock . Buffé och ett glas vin/alkoholfritt alternativ. 10 min massage. Högklassig information om olika kroppsbehandlingar. Kropps- och hudvårdsprodukter från Decléor.
    Tid och datum Torsdagar kl 18.30-21.00 5/3 (Premiär), 19/3, 2/4, 16/4Anmälan och info Du bokar din plats i simhallens reception. Anmälan är bindande då antalet platser är begränsade. Vi kan endast garantera din plats när den är betald. Frågor om Torsdagslyx besvaras av Madelene Bälter, tel 013-20 71 56 Pris 345 kr för medlemar 395 kr för icke medlemar Någon som är intresserad??
    Låter absolut intressant! Ganska bra pris oxå!
  • SmileyMalin

JuniMammaLKPG skrev 2009-03-01 21:30:15 följande:

SmileyMalin: He he det är bra att du är optimistisk! Förstår att det tar tid, det är ju inte bara att trixa när man vill med småttingar hemma. Har ni ett barnrum till nästa oxå eller får de dela?
    dom får nog dela... huset är ju på 200 kvm så plats finns ju, men vi har gjort väldigt stora rum så därför kommer det när hela huset är klart fortfarande bara finns 2 riktiga sovrum (och ett mindre arbetsrum). Så det skulle ju passa bra med en till tös därimot har vi tänkt inreda en del av övervåning som lekrum!
    Bor ni kvar i Skarpan?
  • Firstandhappy

nu ska man snart sussa efter en fullspäckad dag med gammelmormor, moster med man o hela familjen ute i parken, mycket lek o massa god mat, sonen stupade i säng 20 minuter efter att de åkt och sover som en liten gris, hoppas alla haft en bra dag...

• JuniMammaLKPG

SmileyMalin: Jösses va stort, 200kvm. Nej, inte Skarpan längre, vi flyttade ett par kilometer till Vidingsjö vid årsskiftet. Hittade en trevligt hus till slut.

• Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-03-01 21:30:36 följande:
    Låter absolut intressant! Ganska bra pris oxå!
    Vad kul Ja, det tycker jag verkligen att det är. Då kanske du o jag kan gå på nåt av datumen. Verkar inte vara nån mer som vill.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 21:54:00 följande:
    Vad kul Ja, det tycker jag verkligen att det är. Då kanske du o jag kan gå på nåt av datumen. Verkar inte vara nån mer som vill.
    ja hade gärna följt me för det låter ju helmysigt å faktist inte så dyrt heller men just nu sparar vi så mycket vi bara kan å då räcker inte pengarna till sånt... hoppas det kommer fler tillfällen i höst eller nåt..
    Åh vad jag längtar
    Fru T skrev 2009-03-01 21:58:27 följande:
    ja hade gärna följt me för det låter ju helmysigt å faktist inte så dyrt heller men just nu sparar vi så mycket vi bara kan å då räcker inte pengarna till sånt... hoppas det kommer fler tillfällen i höst eller nåt..
    Ja, det förstår jag
    Det gör det nog, de hade det tydligen i höstas oxå..
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-01 21:54:00 följande:

Mm, vi får kolla vilka datum som det fortfarande finns platser kvar, om det finns några.
    Mizzz skrev 2009-03-01 22:17:08 följande:
    Mm, vi får kolla vilka datum som det fortfarande finns platser kvar, om det finns några.
    Vi kan ju kolla när vi går på nån träning ihop. Enligt henne idag så var det lite blandat när de körde i höstas, vissa ggr var det fullbokat o visa ggr var det inte mycket folk alls.
    Kan du träna i veckan föresten?
    Tänkte spinning på onsdag o lördag o vattengympa på torsdag.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!