Inlägg från: Familjetrollet |Visa alla inlägg
  • Familjetrollet

VI från Linköping Del 3!!!!

jisses vad ni skriver.här däckade man idag framför tv när maken kom hem.

dinana skrev 2009-03-25 11:13:09 följande:
    Nej precis... det är ju det som är grejen. Men sen vet man ju med att om man skall gå längre sträckor eller vara ute länge så är blir de ju snabbt trötta i benen och då kanske inte alltid ståbrädan är så rolig utan de vill ligga/sitta i en vagn istället. Och då vore ju en syskonvagn rätt aktuell. Jag kommer ju börja promenera en hel del när bebisen är ute för vill ju gå ner de där extra kilona som jag lär gå upp nu den sista tiden. Hittade två vagnar på blocket som verkade intressanta, så har mailat om fler bilder nu. Får se om de hör av sig.
    vi får slå ihopp ett gäng i området och promenera tillsammans .jag vill flytta idag*skratt*men man får stå ut i 2 månader till här.

här ska man snart bege sig ut i kylan.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-25 19:45:46 följande:

Det var samma här när Vincent föddes, alla lät så besvikna (inte mina föräldrar dock) när vi ringde från BB o berättade att det blev en pojke till. O alla dessa kommentarer sen "oj, då måste ni ju verkligen ha en trea sen så det kanske blir en flicka" "oj, stackars dig att vara ensam tjej" "synd att ni inte fick en av varje"..såna idiotiska kommentarer fick vi höra från vissa. Visst vill jag ha en tjej oxå, men jag är såå oerhört glad o stolt över mina pojkar! Jag blev såklart jätteglad när Vincent föddes, men vissa verkar inte tro på det.
    ibland borde folk tänka sig för.barn är ju lika mycket älskade oavsett kön.det är ju inte könet som är viktigt utan att det är barnet man har fått.barn är ju den finaste gåvan man kan få
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-25 18:26:25 följande:
    Familjetrollet: Måste se roligt ut. Hihi... Ska äta middag sen blir e en längre promenad innan matte kommer o hämtar sötnosarna.
    de är så söta tillsammans.ska ta och filma dem nån dag.hoppas du fick en trevlig dag med vovvarna.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-26 08:13:06 följande:
    Jahapp, de blev inget dagis för Marko idag heller. Så snabbt det kan vända i förkylningen då. Igår hade han bara lite rinn snor så ja ringde dagis o sa att han skulle komma. Men så vaknade han kl 4 imorse och hade ont i huvudet. Men han hade ingen feber, de har han inte haft dom här dagarna. Han va så ledsen min stora kille. Men nu e de full fart igen. Han blir hemma resten av veckan. Så blir inget Nrkpg heller.. Nehepp, dags för frukost.
    stackars marko.hoppas han blir frisk snart.här dras lillan med envis hosta.

villka hänger med på fika efter kl 15 imorrn?
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-26 12:22:14 följande:
    Nu har jag lagt upp ny magbild...
    villken söt mage

gracos vagnar är toppen.de håller jättemånga år så de är värde varje krona.har du kollat corren? de brukar ha billiga beg vagnar i sina annonser
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-26 12:37:57 följande:
    Nej det har jag inte gjort, har ingen tidning här vad jag vet.. men man kanske kan se på nätet... eller?
    det går att se på nätet.jag brukar kolla där ibland

ibland tappar man hakan!det finns ju beg bilar.

www.corren.se/archive/2009/3/25/k5r9c1zjnimj36q.xml
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-26 13:51:24 följande:
    Jag hade juh räknat med att komma, men nu ser juh saken annorlunda ut. Här har man vart ut till maxi en snabbis med cykeln medans grannen passade barnen.. Åsså har grannen åt andra hållet, jag och Filip ätit hemmagjord mos, köttbullar och sås. Marko fick happy meal idag. Så har vi kikat på Days. Nu ska ja softa lite när Filip sover.
    jag missade Days idag.ska se reprisen på days hemsida
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-03-26 14:46:12 följande:
    Nån som vill ta över en gnällig unge??? Han har ätit och sovit, men det ska gnällas iaf.
    jag byter gärna mot en trotsig 7 åring*skratt*

här åkte vi till rosen idag,men typiskt nog var ingen rektor där.barnen har bestämt sig för att gå i rosen nu så nu ska vi söka dit.

äntligen börjar snön försvinna.hoppas det inte blir mer snö och kyla.
  • Familjetrollet

här var det lugnt idag.

nån här som är insatt i facebook?har bara hört negativt om den sidan.måste man regga sig med sitt riktiga namn?funderar på att öppna en sida på facebook men vill inte att folk ska kunna leta reda på mig där.har haft en/flera personer som har användt min identitet till internet,tidningar,tågbiljetter samt försökt få lgh i mitt namn och personnr osv

hur funkar facebook?

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-26 19:05:49 följande:
    Du reggar dig med ditt riktiga namn, lite av grejen är ju att man ska kunna hitta gamla bekanta som man tappart bort tex.. men även hålla kontakten med sina nya Däremot kan du välja själv vilka som får komma in på DIN sida, du kan göra så bara ditt namn och inget annat syns fören du acsepterat den som vill komma in å se. man gör altså en vän förfrågan som du får klicka ja eller nej på å klickar du nej så kan den personen fortfarande inte se mer än ditt namn...alltså: dom som du har som vänner får se info om dig men inga andra...fattar du?
    synd.vill inte bli hittad då jag har haft idioter som har gjorde mitt liv till ett helvete under flera år.det slutade dock när jag fick nytt efternamn.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!