Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

JePaLuLi skrev 2009-04-20 11:40:00 följande:
    Det sa inte jag heller. Kan inte säga nåt om det med tanke på att jag och Patrik snart firar 3 år och har 2 barn Men jag är lyckligare än nånsin och jag håller med om det där med erfarenheten. Trots att min barndom inte var särskilt bra så är det ändå den som har gjort mig till den jag är i dag.
    Så sant så sant. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour

Huu. Måste gå till campus, men jag har såå ont i ljumskarna att det känns som om att jag ska gå av. :(

• thelifesaviour
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 12:28:11 följande:
    Just det, glömde berätta för er att jag fick resultatet på den analys som de gjorde på det de tog bort i underlivet. Ingen skymt av någon cancercell! Halleluja för det också
    Vad bra! :D Hallelujah ja!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 16:39:07 följande:
    Verkligen och då är det nog väldigt rätt. För oss klickade det direkt och vi har varit oskiljaktiga sen dess.
    Visst är det så. Och en häftig känsla är det.
    Vår första dejt var i 18 timmar. Sen får tredje dejt så sitter vi i princip ihop.

Jag hoppas att alla får vara med om sådan kärlek, för det är så häftigt.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 18:21:07 följande:
    Verkligen, det är enormt! Våran första dejt var en hel helg Sen dess har vi suttit ihop   Jag hade sommarlov som tur var eftersom han bodde i Norrköping då och jag i Eskilstuna, men det tog inte lång tid innan han flyttade Håller med, hoppas alla får uppleva det. Det är fantastiskt när man bara känner direkt att man hör ihop!
    Jag blir alldeles blödig när jag tänker på det.
    Har iofs en riktig hormonstormsdag idag. När jag kom till universitetet började jag gråta för att mina grupp redan börjat jobba och inte riktigt gjorde som jag ville. Haha. :D
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 19:10:47 följande:
    Samma här. Vi grät i varandras armar när jag skulle åka hem och han var jätteorolig att jag int skulle komma tillbaka Haha. Ja det är inte alltid lätt att vara gravid Är ni lika gamla du och din sambo?
    Vi är lika gamla. Eller ja, han är mitt lammkött. 4 månader yngre. ;D
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 19:24:01 följande:
    Hehe Lika gamla är hur bra som helst!
    Faktiskt! Trodde alltid att jag ville ha en äldre karl.
    Men det här går ju fantastiskt.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-20 19:34:40 följande:
    Nje där håller ja inte med, det är INTE självklart första gången Ja träffa Tedde så undra ja va fan han va för typ/tönt Vi har gemensama vänner så han viste vem ja va å kom fram å sa hej Linda å ja va full å gla å inte ett dugg intresserad Kärlek kan växa fram!
    Jag håller definitivt med dig, kärlek kan verkligen växa fram. Förälskelse behöver inte vara på sekunden. Dessutom tror jag inte att det är så självklart att man lever med förälskelsen, jag tror att många har en tendens att nöja sig..
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 20:09:57 följande:
    Patrik har världens ångest för att han fyller 30 nästa söndag Har börjat leta gråa hårstrån osv... HAHAHAHA! Jag har ju iaf ett halvår kvar
    Haha, hittar han några då?
  • thelifesaviour
    Marayah skrev 2009-04-21 07:50:03 följande:
    Gomorron! Jahapp, så idag var det seminarie på skolan. *suck* Gillar inte sånt. Jag är inte alls nån som gillar att stå/sitta o prata bland massa okända människor. Idag ska det inhandlas och packas det sista innan vi åker med.. Nehepp, kanske dags att göra mej o Marko i ordning för att gå till dagis och skola!
    Här blir det också seminirum idag, är inte alls sugen. Nog för att yrkesetik är ganska intressant, men jag känner mig mest trött och less. Hoppas det går bra för dig!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!