Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Skorpan08 skrev 2009-04-18 11:11:42 följande:
    10.1 megapixlar, 1x optisk zoom, 1x digital zoom, USB, CompactFlash I/II, Microdrive, 510 gram, 2.5 tum LCD
    Ja, det ska vara en helt ok nybörjarkamera har jag hört.
    Råd finns alltid att finna på t ex www.fotosidan.se/
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-18 20:01:03 följande:
    Ja har min man hemma en lördagskväll för en gångs skull
    Mysigt!

Vi har riktig myskväll här. Skulle ut en sväng ikväll, men jag mår inte alls bra idag. Trött och har ont över allt. Så vi gosar under duntäcket i soffan istället. Inte tokigt.
  • thelifesaviour

Vad ledsen jag är.. Hungrig och allt, precis allt är äckligt, inte ens mina bästaste apelsiner får jag i mig..

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:31:35 följande:
    klappar om, vi kan ha en hata dag idag...
    sannerligen.
    nu har jag dock hittat ett äpple som är lite gott.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:36:20 följande:
    kan du få min sambo att vara lite go med??
    om jag kunde så skulle jag.. är han dum ikväll?
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 20:40:12 följande:
    mmmm massor... Idag när han ringde pratade han på om jobbet o massa skit men frågade skitsnabbt i slutet hur jag hade det.. sa att jag hade jätteont o han bara jaha, men du överlever nog... AAAARRRGGGHHHH... sen dess är han dum... sa till han med att hämta skötbordet på G hem o svaret blev, ja men jag har ju datorn med mig... den är PYTTE o BÄRBAR... Ohh jag är så ilsk idag...
    Ajajaj då.
    Jag känner mig grinig idag.. Halvt uselt bara.
  • thelifesaviour

Nä fy fan. Nu stampar jag sur och hungrig i säng.

Puss på er!

• thelifesaviour

Ja, tänk om man skulle skaffat barn med den där första förälskelsen som jag trodde det skulle hålla hela livet med. Vi höll ändå ihop ett bra tag. Nej, jag är glad, att även om jag fortfarande är väldigt ung, så har jag hunnit leka av mig. Jag har haft tokiga år på universitetet, levt singelliv och upplevt en himla massa roliga saker. Jag trodde jag kände mig redo för barn förr, men först nu känns allting rätt. Jag har uppfyllt mina tonårsbehov med fyra-dagars-fyllor på festival och efterfestande till 10 dagarna efter. Jag minns hur jag sa att jag aldrig skulle bli vuxen. Tada! ;D

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 11:02:22 följande:
    Exakt. Just där och då trodde man ju att det var den rätte och han var allt. Tänk så fel man hade
    Ohja. Nog för att han fortfarande är något av det raraste som finns och min allra bästa vän. Men vi två som ett par, att vi ens klarade av att hålla ihop i så många år. :)
  • thelifesaviour

Nej, jag sa ingenting om att man behövde vara tillsammans länge, jag och sambon har inte varit tillsammans särskilt länge, utan jag menade bara att jag var glad över att jag har gjort mycket i mitt liv, jag har på något vis lyckats klämma in mycket på kort tid. Många erfarenheter, bra och dåliga. :D

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!