Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Usch, sambon trafikolyckade sig på vägen till jobbet idag, fick väja för tre rådjur och rakt in i staketen vid sidan av motorvägen, in i en stor betongklump. Tur att allt gick bra med honom och med djuren. Bilen är dock inte så glad..

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-17 08:05:19 följande:
    Åh, vad jobbigt. Men vilken tur att gubben din klarade sig oskadd. Tråkigt när det händer dock. Sambon blev befodrad igår på jobbet, vilket han är jätteglad för. Han har bara jobbat där i ett halvår och är nu redan chef för sin avdelning. Snacka om att han är stöddig nu =)
    Ja, det är ju jätteläskigt, han blev rätt skraj tror jag. Men ja, huvudsaken är ju att han klarade sig fint.

Grattis till karln din!
  • thelifesaviour

Marayah & Apipoulai, ja, det är skönt att det gick bra. Men någon gång ska det ju hända, det är lite som att trilla av hästen, man är ingen ryttare förrän man trillat av. Händer det en aldrig någonting så tror jag att det är lätt att man får lite hybris och flyger lite för nära för solen. Fast självklart vill man ju inte att olyckor ska hända. :/

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-17 08:21:57 följande:
    Jag tror jag blivit sjuk, inte bara förkylningen jag dras med. Vaknade strax innan 6 imorse och kunde inte somna om ordentligt. Det är verkligen inte likt mig. Nu är klockan 0830 och jag har både ätit frukost samt städat i köket. Hur ska detta sluta? ;)
    Haha, du kanske satt för nära mig igår och blev smittad! :)
  • thelifesaviour

Den här dagen blir en lugn och fin, men rolig dag! Först har jag en lugn morgon, sen blir det ett lunchpass vattengympa, en sen lunch med favvo-Ewa, sen hem och dona. Sambon har seriepremiär ikväll sen ska vi på Sport- & Musikquiz på The Champs med mina föräldrar och min fars chef och hans fru. Mycket trevligt idag med andra ord!

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-17 10:00:59 följande:
    Jag tar tillbaka det där med att däcka vid 18, tror det blir redan vid 1030. ;)
    Haha, din stackare! Man ska inte vara överambitiös. :P
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-17 10:33:33 följande:
    Seriepremiär! Ska du dit och titta? Vilket lag spelar han i?
    Han spelar i Ljungsbro BK, tänkte gå dit och titta en sväng, men måste iväg och träffa mina föräldrar lite innan matchen är slut.
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-17 16:05:44 följande:
    OJ vad ja har sovit, nu känner ja mig helt groggy i skallen
    Sköönt, jag ska nog sova lite nu. Är helt dåsig och trött i skallen.
  • thelifesaviour

Wii, vi vann Quizet på The Champs! :)

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 10:35:51 följande:
    skickade precis iväg ca 150 bilder på framkallning... skrattretande va billigt det är nu för tiden.. hela 63 kr med frakten fick jag betala.. kommer ihåg på den gamla goda dyra tiden när man lämnade rulle i affären o fick betala 298 kr för ca 50 kort.. Länge leve digitaliteten.. Förresten?? Nån som vet om någon bra "nybörjarsystemkamera?? Vill verkligen ha en men håller på att tappa bort mig i djungeln.
    Ja, det är helt fantastiskt! Älskar att framkalla bilder.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!