VI från Linköping Del 3!!!!
Marayah skrev 2009-03-27 13:54:06 följande:
Famlijetrollet: Gick JÄTTEBRA med hundarna!!! Dom kommer hit imorron och härjar igen.här är man helt däckad.
förlåt dinana att jag inte hörde av mig,glömde mobilen hemma.skulle kunna stå och sova känns det som.
Skorpan08 skrev 2009-03-27 15:40:21 följande:
Marayah: Tack för en supertrevlig fm.Här är vi hemkomna från bvc. Elin har fått spruta, det var inget kul. Dom tycker hon är liten och vill att vi kommer och väger en gång innan 18-månaders kontrollen. Ok, det kan vi väl göra men jag är inte det minsta orolig. Hon är 75 cm lång och väger 9150g. Visst låg hon högre på kurvan när hon var nyfödd men än sen? Hon är ju pigg och aktiv och glad och frisk. Nänä, det behövs mer för att jag ska bli orolig.alla barn är olika.vissa är små och smala andra är länge och väger mer än genomsnitt för en viss ålder.men så länge varje enskilt barn följer sin kurva och mår bra så är ju allt bra.
JePaLuLi skrev 2009-03-27 18:19:43 följande:
Ja Katrineholms dialekt är ingen höjdare alls. Tur att man bara är född där, har aldrig bott därFirstandhappy skrev 2009-03-27 17:55:36 följande:
Jaha då har man fått en till liten familjemedlem nu då... va hos en kompis o fikade som hade en pytteliten undernärd norsk skogskattflicka som hade bosatt sig hemma hos henne... Ja nu bor hon här och håller på att kela livet ur både mig o Wille..Ska man bara se vad mannen säger när han kommer hem oxå *ler*