Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Tack tjejer för en härlig dag ute i solen!

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-04 17:55:13 följande:
    jennyochpatrikhur gick det med sminket?fick du sminket till slut?
    Japp det fick jag efter en jäkla massa tjafs. Hans fruga ringde upp mig och lovade mig mitt smink, hon blev väl rädd efter de mail jag skickade
    De är ju inte registrerade som ett företag men utger sig för att vara det, de blåser väl staten på massa pengar antar jag...
    Till slut kom det iaf!

Vi har varit i Eskilstuna idag och träffat massa goa vänner. Patrik stannade kvar och gör stan osäker ikväll och jag och barnen har slagit läger hos världens bästa morfar!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 16:07:21 följande:
    Googla på IK Östria och ring och hör med dem.Fotbollsklubbar brukar vara väldigt hjälpsamma och måna om barnen. :) Alla mina barn kommer definitivt få sparka boll innan de ens kan krypa om vi frågar blivande pappan. ;)
    Samma här. Det övas redan med diverse bollar
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 20:27:08 följande:
    hej hej, hoppas alla haft det bra i helgen, själv har man spenderat mesta tiden hos mamma på landet o målat vaggan, nu blir den massa jättefin vit istället för tråkig trä..måste bara köpa mer färg o måla det sista i veckan så är det klart sen, då ska jag bara hitta gamla fina sängkläder o brodera lite.. blir nog vackert när det är klart, har fastnat för den "gamla" stilen denna gången..
    Vad duktig du är
    dinana skrev 2009-04-05 20:26:36 följande:
    Jag har haft körkort sen jag var 18 år.. men har aldrig kört bil själv.. vet inte om jag skulle våga det.
    Nä det skulle inte jag om jag inte kört på så länge. Då borde det ju nästan vara så att man får ta om det
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 20:38:32 följande:
    ja när jag gick på körskolan så var det en tant som va över 50 som skulle "ta om sitt" körkort eftersom hon själv aldrig kört bil, det var hennes man som alltid kört o nu va han dö så hon skulle börj köra själv igen..Ja jag känner mig lite duktig, alldeles huslig o duktig med massa pyssel o så...
    Lite så var det med min mormor som inte ens kunde tanka själv efter att morfar gått bort. Han skötte ju allt sånt.

Ja jätteduktig är du! Ge lite pysselgener till mig
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 07:50:20 följande:
    Då får jag hoppas att Elin blir frisk nu så vi kan åka dit och få henne fotad.
    Jag ska också passa på att gå dit

Jag spelade fotboll när jag var yngre, sen fick jag andras intressen
    Det skulle vara kul att hålla på med nåt, men jag tror inte att jag skulle platsa.
    Vi kanske ska starta ett korpenlag? Fl-maffian
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 10:50:11 följande:
    det va ett bra pris... ja det kan jag tänka mig att det var, tyvär är ju inte alla bortskämda under grav-tiden med komplimanger o annat gott.. fast det är nu man behöver höra det som mest hur otroligt vacker och sexig och fin an är..
    Patrik var jätteduktig på att ge komplimanger när jag var gravid. Men så finns det ju inget vackrare än en gravid kvinna heller
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 10:54:47 följande:
    Nä dani är jättebra på det med, han klappar på mig dygnet runt och säger massa fina saker även när en annan känner sig som värsta äckelpaddan.. tyvär är ju inte alla män så..
    Nä det är väldigt skönt att ha en sambo som är sån. Man behöver det ju extra när man bara känner sig ful, fet och äcklig.
    Men jag tycker verkligen att gravida kvinnor är otroligt vackert och ni är vackra allihop.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 11:15:20 följande:
    Här har jag oxå världens bästa sambo Han ger mig jämt komplimanger både som gravid o ogravid
    Självklart, Konstigt vore väl annars? Jag skulle tycka att nåt var väldigt konstigt om inte min sambo påpekade att han tycker att jag är vacker. Det är ju ändå mig han har valt att leva med.
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 12:24:44 följande:
    ahhhhhh, wille har fått dagisplats från o med 10 aug...
    Åh har ni redan fått besked? Det har inte vi
    Grattis till dagisplatsen!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 12:45:54 följande:
    jag gick in o kollade bara därför att!! trodde verkligen inte det, men vilken tur att jag gjorde då de senast skulle ha svar på onsdag..Dagiset ligger precis här nere på kanten av vår parkering...wow helt underbart men shit... vår "lilla" plutt ska bli stora killen o börja på dagis..
    Oj, det var verkligen tur!
    Jag trodde man fick besked i brevlådan. Kan man kolla det på nätet alltså?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!