Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 19:56:38 följande:
    Jag köpte massa kläder till Vincent när han låg i magen, gjorde massa fina fynd, trots att kläderna var använda så såg det helt nytt ut!
    Ja det finns ju massa fint. Men jag vill ha nytt, det känns fräschast. För oss iaf.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-27 20:02:01 följande:
    Å skulle ingen köpa nytt så skulle det inte finnas nå begagnat att köpa för dom som vill
    Nä precis
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-03-27 23:35:38 följande:
    Praktiskt är det sista det är!Känner mig mer handikappad än någonsin. Svårt att skriva sms, på tangentbord, klia sig i huvudet, spela gitarr, stänga blixtlås...ja listan kan göras lång. Men vad gör man inte för att bli lite kvinnlig. ;)
    Så tycker jag med. Därför brukar jag aldrig ha långa naglar. Kan ju inte ens knäppa byxorna själv

Nu ska vi åka till Södertälje och fira min syster. Pappa kommer också vara där. Som jag har längtat efter denna lördag!!
  • JePaLuLi
    Mamma till Simon och Pontus skrev 2009-03-28 22:25:08 följande:
    Becca! Snacka om att vara beroende av familjeliv, när man går ut för att festa och ändå hamnar här inne! =)Hoppas ni har/hade en väldigt trevlig kväll!
    Tänkte just detsamma!
  • JePaLuLi

Jag fick också sova länge. Jag vaknade först av alla och då var klockan 9,30 (den nya tiden). Så skönt!

Nu ska vi ut till Tornby och shoppa, sen blir det nog Busfabriken.

• JePaLuLi

Här var det inte mycket skrivet

När vi var på Tornby var det inte alls särskitl mycket folk. Inte med tanke på att det var lönesöndag. Vi har haft en underbar familjedag och Lucas hade såå skoj på Busfabriken. Mamma och pappa också

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-29 21:23:11 följande:
    God kväll!Här har man nu läst ca 7 sidor, ni skriver duktigt. I morgon ska vi på första inskolningsdagen på dagis med Elin. Det blir spännande!Igår hade vi kalas, med massor av tårta och gotti.Elin var ju självklart hörjdpunkten på hela dagen. Många presenter fick hon men sacco-säcken från farfar blev nog den bästa. Jösses vad hon har lekt med den.Jenny: Alla tycker att tavlan är så fin.
    Åh vilken mysig helg ni har haft

Vad roligt att höra att de tycker det Alltid kul när presenter blir lyckade.
    Lycka till imorgon!
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-30 08:47:05 följande:
    Funderade inatt på om de inte kunde vara nått sånt. Men han låter som ja vet inte vad när han andas, det rosslar som om han skulle röka... Men fick en tid på vc kl 10,15. Så nu ska dom få utreda varför han e ständid rosslig o så...
    Det låter lite som falsk krupp tycker jag. har du testat att sätta på varmvatten i badrummet och låta han andas in ångan? Eller bara gå ut i friska luften? Sånt brukar hjälpa! Hoppas det går över snart!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-03-30 08:47:36 följande:
    hahahahaha mohahah mohaha mohaha, snart öppnar apoteket så jag kan hämta p-piller till kattfan, har brutit ihop det det jävla skrikandet... dags att beställa tid för snipp snapp av äggusledus med...
    Hehe, mars är en rolig månad för katter
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-03-30 09:11:25 följande:
    NÄÄÄÄÄÄ, nog för att jag har tålamod till förbannelse allt som oftast men nu är det snart slut... konstant i 3 dagar har det sprungits o skrikigts dygnet runt.. mjao mjao mjao MJJJAAAOOOO.... ahh blir galen på det....
    Hehe, nä fy, det är jobbigt!
    Om du undrar så är det jag som lagt till dig på facebook
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!