VI från Linköping Del 3!!!!
Det har blivit värsta härvan med sminket som jag vann på tradera. Jag har skickat ett antal mail, utan att få svar. Syrran skickade mail och undrade vart mitt smink hade tagit vägen. Hon fick svar direkt. De skulle då polisanmäla oss för att syrran lagt sig i eftersom hon inte hade nåt med det att göra. Haha, som om polisen skulle bry sig. Sen skulle de polisanmäla oss för lögn. De påstår att vi har använt sminket. Det är lite svårt att använda nåt som vi aldrig fått!
De är verkligen inte kloka nånstans. Skriver massa citat på engelska om gud, att han ser allt och vet vem som ljuger. Men så bra då svarade jag! Då vet ju han hur det ligger till.
I vilket fall så ringde damen upp mig i lördags. Hon kunde inte ett ord svenska så vi pratade engelska. Hon lovade att det skulle postas nytt smink som idag och att jag ska ha det senast onsdag. Perfekt tänkte jag och hon lovade att det skulle lösa sig. Allt var frid och fröjd, trodde jag!
Syrran har fortsatt att få otrevliga mail från denna säljare. Då skrev hon att jag och dem hade ju kommit överens på telefon om en lösning så det fanns ingen anledning till mer tjafs. Till svar får hon då: Jag har inte pratat med nån!
Vad f*n är det som händer??

Innan jag skaffar nästa barn så tänker jag vara klar med min utbildning och ha ett jobb att gå till. Man ska kunna försörja de barn man skaffar också.
Den största omställningen är ju att gå från ett barn till två, sen kanske det inte är så stor skillnad när man skaffar ännu fler.