• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

Allt såg bra ut hos bm men mitt blodvärde ligger lite för lågt som vanligt, men ja är ju lite slarvig me dom jädra järntabletterna me Hon ligger me huvet ner å sparkade på bm

Ska te sjukgymnast för mina höfter... så nu blev det inget mer tjat om att ja måste röra på mig

Åh vad jag längtar
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-03-31 18:01:24 följande:
    Jenny och Marayah: Tack för en trevlig dag! Som jaqg trodde har jag ont ikväll men som jag sa till maken: Jag kan ju inte isolera mig dom 25 sista veckorna. Elin somnade innan vi lämnat perkeringen och sov när jag bar in henne och fortsatte så i 2 timmar. Det är så skönt med stora barn som kan laga mat! Ikväll har Jessica lagat maten och diskat upp efteråt. Det är LYX för mig. I morgon ska vi åter till dagis och sen ner på stan för att anmäla mig på af och köpa fina blommor. Elin och jag ska på 100-årskalas! Min gamla granne fyller 100år, en riktig krutgumma. Hon bor fortfarande i egen lgh och lagar sin egen mat varje dag. Hoppas att en annan är något sånär pigg när man är runt 80 år.
    Sötnosen!! Fick många FINA bilder.
    Riktig krutkäring.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T

vISST ÄR DET OMÖJLIGT ATT VETA VILKEN TON ANDRA SKRIVER I OCH DÄRMED SVÅRT ATT VETA HUR VISSA INLÄGG ÄR MENADE Å HUR FOLK KÄNNER OSV... DET ÄR DÄRFÖR JA FÖRSÖKER ANVÄNDA MIG AV SMILISAR, GLADA SOM SURA SÅ MYCKE SOM MÖJLIGT FÖR ATT ÅTMINSTONNE FÖRSÖKA VISA HUR JA MENAR...

oj inte meningen att skrika men orkar inte sudda å skriva om!

det sja skrev som svar på Dinana förut va absolut inte menat som elakt eller som en pik, men ja skrev väll ganska tydligt hur JAG uppfattar det hon säger!

visst kan ja förstå om hon är orolig (det skulle defenitivt ja vara) men det är inte riktigt så jag uppfattat henne eller hennes inlägg... (men det är återigen JAG)
    Jag har inte heller vart gravid så länge som ja har nu men har ju inga graviditeter bakom mig så har ju inget att jämföra med.

orkade bara inte va tyst mer å eftersom det är ett diskutionsforum så har ja ju full rätt att yttra mig... det va väll inte direkt så att ja skrev några elakheter eller...

Åh vad jag längtar
  • dinana

Oj oj, vad ni har skrivit och diskuterat om mig sen jag gick härifrån i morse...  =/

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T

förövrigt så har ja tillbringat dagen hemma hos en god vän i en mysig soffa men smarrig kladdkaka å massor av glass

Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma

Tack Lillisen för idag O tack för att ni körde mig hem
    Du är såå fin i din klänning o jag är säker på att jag kommer att fälla en tår när det äntligen är dags att få se dig i kyrkan

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-03-31 19:20:39 följande:
    Oj oj, vad ni har skrivit och diskuterat om mig sen jag gick härifrån i morse...  =/
    Förlåt. Ville bara försöka "försvara" ditt tänkade lite.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-31 19:14:08 följande:
    vISST ÄR DET OMÖJLIGT ATT VETA VILKEN TON ANDRA SKRIVER I OCH DÄRMED SVÅRT ATT VETA HUR VISSA INLÄGG ÄR MENADE Å HUR FOLK KÄNNER OSV... DET ÄR DÄRFÖR JA FÖRSÖKER ANVÄNDA MIG AV SMILISAR, GLADA SOM SURA SÅ MYCKE SOM MÖJLIGT FÖR ATT ÅTMINSTONNE FÖRSÖKA VISA HUR JA MENAR...oj inte meningen att skrika men orkar inte sudda å skriva om!det sja skrev som svar på Dinana förut va absolut inte menat som elakt eller som en pik, men ja skrev väll ganska tydligt hur JAG uppfattar det hon säger!visst kan ja förstå om hon är orolig (det skulle defenitivt ja vara) men det är inte riktigt så jag uppfattat henne eller hennes inlägg... (men det är återigen JAG)Jag har inte heller vart gravid så länge som ja har nu men har ju inga graviditeter bakom mig så har ju inget att jämföra med.orkade bara inte va tyst mer å eftersom det är ett diskutionsforum så har ja ju full rätt att yttra mig... det va väll inte direkt så att ja skrev några elakheter eller...
    Jag håller med!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-31 19:03:06 följande:
    Allt såg bra ut hos bm men mitt blodvärde ligger lite för lågt som vanligt, men ja är ju lite slarvig me dom jädra järntabletterna me Hon ligger me huvet ner å sparkade på bm Ska te sjukgymnast för mina höfter... så nu blev det inget mer tjat om att ja måste röra på mig
    det blir en busig tös.fy för värk i höfterna.hoppas det inte är samma värk som jag fick och har ännu.de trodde att det var foglossning.men det är det inte.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-31 19:20:39 följande:
    jag ville bara försvara dig.jag förstår fullt och hållet hur du känner.hoppas molly blev glad över cykeln
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!