VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Allt såg bra ut hos bm men mitt blodvärde ligger lite för lågt som vanligt, men ja är ju lite slarvig me dom jädra järntabletterna me
Hon ligger me huvet ner å sparkade på bm
Ska te sjukgymnast för mina höfter... så nu blev det inget mer tjat om att ja måste röra på mig ![]()
vISST ÄR DET OMÖJLIGT ATT VETA VILKEN TON ANDRA SKRIVER I OCH DÄRMED SVÅRT ATT VETA HUR VISSA INLÄGG ÄR MENADE Å HUR FOLK KÄNNER OSV... DET ÄR DÄRFÖR JA FÖRSÖKER ANVÄNDA MIG AV SMILISAR, GLADA SOM SURA SÅ MYCKE SOM MÖJLIGT FÖR ATT ÅTMINSTONNE FÖRSÖKA VISA HUR JA MENAR...
oj inte meningen att skrika
men orkar inte sudda å skriva om!
det sja skrev som svar på Dinana förut va absolut inte menat som elakt eller som en pik, men ja skrev väll ganska tydligt hur JAG uppfattar det hon säger!
visst kan ja förstå om hon är orolig (det skulle defenitivt ja vara) men det är inte riktigt så jag uppfattat henne eller hennes inlägg... (men det är återigen JAG)
Jag har inte heller vart gravid så länge som ja har nu men har ju inga graviditeter bakom mig så har ju inget att jämföra med.
orkade bara inte va tyst mer å eftersom det är ett diskutionsforum så har ja ju full rätt att yttra mig... det va väll inte direkt så att ja skrev några elakheter eller...
Oj oj, vad ni har skrivit och diskuterat om mig sen jag gick härifrån i morse... =/
förövrigt så har ja tillbringat dagen hemma hos en god vän i en mysig soffa men smarrig kladdkaka å massor av glass ![]()
Tack Lillisen för idag
O tack för att ni körde mig hem
Du är såå fin i din klänning o jag är säker på att jag kommer att fälla en tår när det äntligen är dags att få se dig i kyrkan ![]()