• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    thelifesaviour skrev 2009-03-31 20:10:30 följande:
    Idag är jag säker på att jag kände bebis! Låg och läste på sängen och jag kände det mest underliga i magen, som att någonting rörde sig där inne. :) Antar att bebis tyckte att systematisk teologi var lika tråkigt som jag tyckte och protesterade lite. ;D
    Hihi, så mysigt.
    Marko 031103, Filip 080621
  • dinana

jag får jätteont om jag går längre sträckor, eller om jag sitter på huk/ sitter ner på marken. men däremot så hade jag inga problem med att cykla... förutom att jag blev jätteandfådd efter typ tio minuter....

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T
    Familjetrollet skrev 2009-03-31 19:43:55 följande:
    kommer inte på vad det heter.de kollar på bb om barn har höftfel.här kan jag inte ens sitta på huk eller böja mig för då kan jag räkna med rejäl värk i veckor/månader fick detta när jag väntade näst sista barnet.
    Det kan vara ärftligt så min bebis ska kollas extra med ul för att dom verkligen ska va säkra på att det inte finns något fel...
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    dinana skrev 2009-03-31 20:14:00 följande:
    jag får jätteont om jag går längre sträckor, eller om jag sitter på huk/ sitter ner på marken. men däremot så hade jag inga problem med att cykla... förutom att jag blev jätteandfådd efter typ tio minuter....
    det luckras ju upp mycke nu iome att bäckenet vidgar sig å kroppen förbereder sig så att vi får ont är inget konstigt cykla läste jag att det är bra för lederna, sliter ju inte på samma sätt liksom...
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-03-31 20:17:14 följande:
    det luckras ju upp mycke nu iome att bäckenet vidgar sig å kroppen förbereder sig så att vi får ont är inget konstigt cykla läste jag att det är bra för lederna, sliter ju inte på samma sätt liksom...
    Ja, jag har t o m läst att cykling rekomenderas när man har foglossning, just för att det är så snällt för kroppen.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    Idag är jag säker på att jag kände bebis! Låg och läste på sängen och jag kände det mest underliga i magen, som att någonting rörde sig där inne. :) Antar att bebis tyckte att systematisk teologi var lika tråkigt som jag tyckte och protesterade lite. ;D
    Vad mysigt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    grattis o va mys....
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 19:22:57 följande:

Tack Lillisen för idag O tack för att ni körde mig hem Du är såå fin i din klänning o jag är säker på att jag kommer att fälla en tår när det äntligen är dags att få se dig i kyrkan
    Klart du ska följa med mig Jag är jätte glad att du följde med, hade inte varit samma sak om jag var själv!
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-03-31 19:43:55 följande:
    Fru T skrev 2009-03-31 19:36:04 följande: kommer inte på vad det heter.de kollar på bb om barn har höftfel.här kan jag inte ens sitta på huk eller böja mig för då kan jag räkna med rejäl värk i veckor/månader fick detta när jag väntade näst sista barnet.
    höftluxation heter det. Linus hade lite problem med det, men det var så lite att de bara höll koll på det och det fixa sig utan skena.. Jag hade troligtvis oxå det (men de upptecktes inte då iaf) Men jag har ju märkt hela mitt liv att jag får som foglossning om jag går mkt, och hur det blev under graviditeten ska vi inte prata om! Jag kunde varken stå ligga eller sitta. Sambon fick vända mig i sängen för det fixade jag inte själv. SKulle jag ta mig upp ur sängen så var det ett arbete som tog ca 15min för det gjorde så förbenat ont!...

Så jag vet hur du har det Fru T!
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-03-31 20:41:46 följande:
    höftluxation heter det. Linus hade lite problem med det, men det var så lite att de bara höll koll på det och det fixa sig utan skena.. Jag hade troligtvis oxå det (men de upptecktes inte då iaf) Men jag har ju märkt hela mitt liv att jag får som foglossning om jag går mkt, och hur det blev under graviditeten ska vi inte prata om! Jag kunde varken stå ligga eller sitta. Sambon fick vända mig i sängen för det fixade jag inte själv. SKulle jag ta mig upp ur sängen så var det ett arbete som tog ca 15min för det gjorde så förbenat ont!... Så jag vet hur du har det Fru T!
    samma för mig de dåliga dagarna som tyvär kommer oftare o oftare... därför jag är sjukskriven..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!