• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-01 07:25:27 följande:
    de som brukar vara nöjda med carena brukar var förstagångsmammor oftast.tror inte de är så lättsålda när de är beg. vad ska ni hitta på idag?ser ut att bli bättre väder idag
    fast nu gäller det carena tvilling/syskonvagn så alla de 463 inlägg jag läst inatt nu är inte från förstagångsmammor... och alla talar lika gott om både carena o bt..
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 07:46:19 följande:
    fast nu gäller det carena tvilling/syskonvagn så alla de 463 inlägg jag läst inatt nu är inte från förstagångsmammor... och alla talar lika gott om både carena o bt..
    Stackars dej med detta dilemma..

Men vilket fint väder de e idag!! Passar juh utmärkt att verkligen slå slag i planerna för dagen. Ta skägget promenaden med Filip i vagnen och min älskade faster i luren.
    Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 07:46:19 följande:
    Annars är det en fin dag för en tur till Göteborg. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy

fast tänk om jag åker till gbg o känner på den, inte gillar den, åker hem igen o imorgon känner på BT o gillar den ännu mindre..
    Inte så att man bara åker tillbaka till Gbg...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 08:12:53 följande:
    fast tänk om jag åker till gbg o känner på den, inte gillar den, åker hem igen o imorgon känner på BT o gillar den ännu mindre..Inte så att man bara åker tillbaka till Gbg...
    finns dom inte så du kan känna på dom här i stan innan du åker??
    Åh vad jag längtar
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 08:12:53 följande:
    fast tänk om jag åker till gbg o känner på den, inte gillar den, åker hem igen o imorgon känner på BT o gillar den ännu mindre.. Inte så att man bara åker tillbaka till Gbg...
    Eller kan känna på bt innan du åker först..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

alla ideer är goda men....
    babyproffsen säljer carena, men har ingen hemma som man kan känna på..
    de öppnar kl 11 o då åker vi från vadstena så jag hinner inte känna på en innan...

• Firstandhappy

ohh hatar verkligen att sitta i den här sitsen... brukar ALDRIG köpa nåt innan jag jämfört o känns o klämmt sönder saker o verkligen vet att det känns rätt..
    Hatar att köpa en sak o sen va missnöjd o behöva byta..
    Skulle ju verkligen åka till babyproffsen innan o känns på en BT inna man åker till Gbg så man har nåt att jämföra med.... men tiden blir så knapp..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 08:36:43 följande:
    ohh hatar verkligen att sitta i den här sitsen... brukar ALDRIG köpa nåt innan jag jämfört o känns o klämmt sönder saker o verkligen vet att det känns rätt..Hatar att köpa en sak o sen va missnöjd o behöva byta..Skulle ju verkligen åka till babyproffsen innan o känns på en BT inna man åker till Gbg så man har nåt att jämföra med.... men tiden blir så knapp..
    Om ja talar för mig själv så hade jag avstått i ditt fall... blir lätt lika velig som du. Tror du inte det kommer komma fler erbjudanden innan du verkligen behöver vagnen?
    Jobbigt om du köper den å blir missnöjd liksom, fast å andra sidan kanske du hinner bli missnöjd innan du börjat använda den å kan sälja den vidare helt i nyskick å få tillbaka alla pengar du lagt

ne ja vet inte man ja hade nog inte vågat chansa
    Åh vad jag längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-01 08:47:09 följande:
    Om ja talar för mig själv så hade jag avstått i ditt fall... blir lätt lika velig som du. Tror du inte det kommer komma fler erbjudanden innan du verkligen behöver vagnen? Jobbigt om du köper den å blir missnöjd liksom, fast å andra sidan kanske du hinner bli missnöjd innan du börjat använda den å kan sälja den vidare helt i nyskick å få tillbaka alla pengar du lagt ne ja vet inte man ja hade nog inte vågat chansa
    Jag är likadan, jag har nog avstått. Läskigt att chansa. Jag vill också känna och klämma och jämföra..
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!