• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Mizzz
    Marayah skrev 2009-03-31 22:11:12 följande:
    Oj oj oj, va man kan bli trött ibland... Bättre sent än aldrig men de e så sant som de e sagt de du skrev om att ha två barn Becka. Ja tycker oxå att ja gör ett bra jobb med mina två. Man ska juh orka med de barn man sätter till världen, och ha eknonomi att få familjen att gå runt....
    Ja, visst är det så!

Däfrför man väntat med att skaffa ett andra. Tror inte att jag skulle räcka till för två barn just nu (eller nu börjar det faktisk kännas ok). Linus kräver så mkt närhet att det liksom inte finns plats i min famn
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 21:35:15 följande:
    Nu finns det massor nya bilder i mitt galleri, i mapparna Leo o Vincent, bland annat från Vincents 1 års dag o hans kalas. Det finns dessutom två nya filmklipp i videogalleriet där Vincent är ute o går.
    Så söt man kan vara när han stapplar framåt.. Söta bilder med.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-03-31 22:11:12 följande:
    Oj oj oj, va man kan bli trött ibland... Bättre sent än aldrig men de e så sant som de e sagt de du skrev om att ha två barn Becka. Ja tycker oxå att ja gör ett bra jobb med mina två. Man ska juh orka med de barn man sätter till världen, och ha eknonomi att få familjen att gå runt....
    Precis precis Jag vill ju ha en till bebis nu på en gång, men för att vara lite realistiska så måste vi vänta ett litet tag till..är så mycket som vi måste ändra då när vi får en trea, byta bil o byta till större lägenhet. O därför vill vi vänta till nästa år iaf så jag hinner plugga lite först o sen söka jobb o kanske jobba lite o få upp mammapengen lite till..det är ju inte bara att skaffa barn bara för att lixom..eller som jag skrev igår att kan kan man ju alltid, det är ju fysiskt möjligt Men ska man ha det ganska bra ekonomiskt så tänker man lite längre.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Mizzz skrev 2009-03-31 22:12:38 följande:
    Ååå stora pojken! *Snyft* Det är en härlig tid som väntar samtidigt som man saknar de där små knytena!
    Ja, han tycker det är jättekul medans mamma sitter med en tår i ögat o undrar vart hennes bebis tog vägen Men samtidigt är det ju så kul med deras utveckling.
    Marayah skrev 2009-03-31 22:16:04 följande:
    Så söt man kan vara när han stapplar framåt.. Söta bilder med.
    Hehe
  • dinana

Vi vill gärna skaffa fler barn, men vill ha ett par år emellan varje. Känns skönt om de är lite mer självständiga så man slipper ha flera barn samtidigt som kräver all uppmärksamhet. Men jag vete katten hur det blir med tre ungar. Då skall man ha flera barn i en famn, så kan inte påstå att jag är avis på min kompis som vänta tvillingar nu när hon redan har en son som kräver all uppmärksamhet (han är 1 och ett halvt år).

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T

nu har vi fått en föraning om vad som komma skall här hemma... Det va en liten nyfödd som skrek på tevin å Nisse kissen blev helt orolig å börja jama å springa runt å kolla omkring, han va såå sööt!

Åh vad jag längtar
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-03-31 22:27:22 följande:
    nu har vi fått en föraning om vad som komma skall här hemma... Det va en liten nyfödd som skrek på tevin å Nisse kissen blev helt orolig å börja jama å springa runt å kolla omkring, han va såå sööt!
    Men missse Nisse då.
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-03-31 22:28:33 följande:
    Men missse Nisse då.
    så sa vi me, eller pisseNisse då (som lillkillen i Pippi på rymen )
    Åh vad jag längtar
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 22:17:49 följande:
    Precis precis Jag vill ju ha en till bebis nu på en gång, men för att vara lite realistiska så måste vi vänta ett litet tag till..är så mycket som vi måste ändra då när vi får en trea, byta bil o byta till större lägenhet. O därför vill vi vänta till nästa år iaf så jag hinner plugga lite först o sen söka jobb o kanske jobba lite o få upp mammapengen lite till..det är ju inte bara att skaffa barn bara för att lixom..eller som jag skrev igår att kan kan man ju alltid, det är ju fysiskt möjligt Men ska man ha det ganska bra ekonomiskt så tänker man lite längre.
    Jag med, men utbildning o jobb först ska bli färdiga. Man måste juh ha nått att gå tillbaka till sen. Man kan juh inte fortsätta o bara producera barn heller.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!