• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    Mizzz skrev 2009-03-31 20:41:46 följande:
    höftluxation heter det. Linus hade lite problem med det, men det var så lite att de bara höll koll på det och det fixa sig utan skena.. Jag hade troligtvis oxå det (men de upptecktes inte då iaf) Men jag har ju märkt hela mitt liv att jag får som foglossning om jag går mkt, och hur det blev under graviditeten ska vi inte prata om! Jag kunde varken stå ligga eller sitta. Sambon fick vända mig i sängen för det fixade jag inte själv. SKulle jag ta mig upp ur sängen så var det ett arbete som tog ca 15min för det gjorde så förbenat ont!...Så jag vet hur du har det Fru T!
    ajaj det låter ju som det jag har.jag skrek och grät av smärta och kunde inte röra mig de tre sista månaderna när jag väntade näst sista barnet.titt som tätt kommer denna jävulska värk om jag går fort,sitter på huk osv.sist visste jag inte vart jag skulle ta vägen pga smärtan/värken.vc vet inte vad det beror på.skulle nog kolla upp detta lite mer.men vc är ju i ett nötskal,de hjälper en inte när man behöver hjälp.
  • dinana

Vilken tur att man börjat cykla nu då... om det är bra för kroppen vill säga. Kanske hjälper lite mot smärtan. Dessutom går det ju dubbelt så fort att ta sig affären =)

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Apipoulai

Har visst glömt att gratulera jubilaren!
    Grattis Maria! :) {#lang_emotions_flower}

? Do what you like. Like what you do. ?
  • Fru T
    Mizzz skrev 2009-03-31 20:41:46 följande:
    höftluxation heter det. Linus hade lite problem med det, men det var så lite att de bara höll koll på det och det fixa sig utan skena.. Jag hade troligtvis oxå det (men de upptecktes inte då iaf) Men jag har ju märkt hela mitt liv att jag får som foglossning om jag går mkt, och hur det blev under graviditeten ska vi inte prata om! Jag kunde varken stå ligga eller sitta. Sambon fick vända mig i sängen för det fixade jag inte själv. SKulle jag ta mig upp ur sängen så var det ett arbete som tog ca 15min för det gjorde så förbenat ont!...Så jag vet hur du har det Fru T!
    så va det ju det hette .-D glömmer bort det helatin men folk vet ju vad ja menar ändå
    Vissa stunder är ju värre än andra men nu kommer det oftare å oftare å bara ja ska plocka upp nåt på golvet så måste ja hålla mig i för det är som att ja inte orkar hålla upp min egen tyngd med benen, att ja liksom inte riktigt sitter ihop. Å resa mig upp kan ju va en historia för sig, så nu är det lite tal om sjukskrivning, men inte innan besöket hos sjukgymnasten den 17e iallafall (om det inte blir mycket värre snabt) ibland e ja nog lite för envis för mitt eget bästa, även om ja kan gnälla för småsaker som ett myggbätt {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-03-31 20:19:15 följande:
    Ja, jag har t o m läst att cykling rekomenderas när man har foglossning, just för att det är så snällt för kroppen.
    ja det har ja me, läste det nån gång för massa månader sen å sånt kommer man ju ihåg... däremot vill inte ja ha min cykel ute än å det är för jobbigt att släpa upp från källaren å ner igen så den får stå å samla damm lite till
    Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma

Nu finns det massor nya bilder i mitt galleri, i mapparna Leo o Vincent, bland annat från Vincents 1 års dag o hans kalas.
    Det finns dessutom två nya filmklipp i videogalleriet där Vincent är ute o går.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 21:35:15 följande:
    Nu finns det massor nya bilder i mitt galleri, i mapparna Leo o Vincent, bland annat från Vincents 1 års dag o hans kalas. Det finns dessutom två nya filmklipp i videogalleriet där Vincent är ute o går.
    Åh, så duktig han är på att gå... och så tidigt också... såg så roligt ut när han stapplade fram.. =) Ibland önskar man att de gick tillbaka till det där stadiet... för de ser ju för roliga ut när de lär sig gå.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma
    dinana skrev 2009-03-31 22:01:36 följande:
    Åh, så duktig han är på att gå... och så tidigt också... såg så roligt ut när han stapplade fram.. =) Ibland önskar man att de gick tillbaka till det där stadiet... för de ser ju för roliga ut när de lär sig gå.
    Han är jätteduktig Det ser verkligen så sött ut, nu går han nästan bara hela tiden. Så han är tidigare än vad Leo var.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah

Oj oj oj, va man kan bli trött ibland...

Bättre sent än aldrig men de e så sant som de e sagt de du skrev om att ha två barn Becka. Ja tycker oxå att ja gör ett bra jobb med mina två. Man ska juh orka med de barn man sätter till världen, och ha eknonomi att få familjen att gå runt....

Marko 031103, Filip 080621
  • Mizzz

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 22:07:20 följande:

Han är jätteduktig Det ser verkligen så sött ut, nu går han nästan bara hela tiden. Så han är tidigare än vad Leo var.
    Ååå stora pojken! *Snyft* Det är en härlig tid som väntar samtidigt som man saknar de där små knytena!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!