• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-03-31 22:30:17 följande:
    Jag med, men utbildning o jobb först ska bli färdiga. Man måste juh ha nått att gå tillbaka till sen. Man kan juh inte fortsätta o bara producera barn heller.
    Precis. Jag har en bekant som nu är inne på sitt 6:e barn på väldigt kort tid. Hon har verkligen inte gjort annat än att skaffa barn o jag tror att hon inte vill göra nåt annat heller så därför skaffar hon barn efter barn efter barn så hon "slipper" göra nåt annat, men nångång så kommer ju verkligheten i fatt, speciellt eftersom hon inte är så gammal. Hon kan ju lixom inte skaffa 100 barn bara för att få vara hemma
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 22:35:58 följande:
    Precis. Jag har en bekant som nu är inne på sitt 6:e barn på väldigt kort tid. Hon har verkligen inte gjort annat än att skaffa barn o jag tror att hon inte vill göra nåt annat heller så därför skaffar hon barn efter barn efter barn så hon "slipper" göra nåt annat, men nångång så kommer ju verkligheten i fatt, speciellt eftersom hon inte är så gammal. Hon kan ju lixom inte skaffa 100 barn bara för att få vara hemma
    Kan man inte? Fatta vilket barnbidrag man skulle få
    Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-03-31 22:37:33 följande:
    Haha, ja iofs Men barnen kostar ju därefter oxå..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-03-31 22:37:33 följande:
    Hahah, verkar juh tydligen gå. {#lang_emotions_tongue_out} Men nej ja tror inte ja kan tänka mej de iaf. Räcker med max 3 st..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

usch o fy, vaknade med världens barnvagnsångest nu för en timme sedan..
    har fått för mig att jag verkligen inte kommer att bli nöjd med carena vagnen och vill ha en BT istället, känns som om det är värt att lägga dom extra pengarna..
    Nu måste man bara bestämma sig innan kl 10 oxå...

• Firstandhappy

oh så läser man o läser o läser o ite FAN blir man klokare för det...
    fördelar o nackdelar med båda..
    klumpiga, plastiga, höj o inte höjbart styre, luft eller inte luft på hjulen...
    blir galen, kommer ju inte kunna sova mer inatt

• Firstandhappy

fast folk som köpt carenan är ju jättenöjda med den...
    går ju inte så mycket ute i skogen heller så.... mest jag som kör vagnen..
    OHHH HERREGUUUD, sorry att ni får stå ut med mitt nattliga svammel...

• Firstandhappy

Nä så här blir det...
    åker till Göteborg o köper carenan, har den ett tag o känner av..
    skulle jag sen vara fruktansvärt missnöjd som jag inte tror men iallafall så säljer jag den o lägger till pengar då o köper en annan vagn, ev en BT i så fall då kanske...

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-01 05:25:53 följande:
    oh så läser man o läser o läser o ite FAN blir man klokare för det...fördelar o nackdelar med båda..klumpiga, plastiga, höj o inte höjbart styre, luft eller inte luft på hjulen...blir galen, kommer ju inte kunna sova mer inatt
    de som brukar vara nöjda med carena brukar var förstagångsmammor oftast.tror inte de är så lättsålda när de är beg.

vad ska ni hitta på idag?ser ut att bli bättre väder idag
  • Firstandhappy

nä just det, därför lutar det åt att inte åka till gbg utan köpa en bt direkt... igen..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!