• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-31 21:35:15 följande:
    Nu finns det massor nya bilder i mitt galleri, i mapparna Leo o Vincent, bland annat från Vincents 1 års dag o hans kalas. Det finns dessutom två nya filmklipp i videogalleriet där Vincent är ute o går.
    Åh, så duktig han är på att gå... och så tidigt också... såg så roligt ut när han stapplade fram.. =) Ibland önskar man att de gick tillbaka till det där stadiet... för de ser ju för roliga ut när de lär sig gå.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Vi vill gärna skaffa fler barn, men vill ha ett par år emellan varje. Känns skönt om de är lite mer självständiga så man slipper ha flera barn samtidigt som kräver all uppmärksamhet. Men jag vete katten hur det blir med tre ungar. Då skall man ha flera barn i en famn, så kan inte påstå att jag är avis på min kompis som vänta tvillingar nu när hon redan har en son som kräver all uppmärksamhet (han är 1 och ett halvt år).

• dinana

Här har man varit ute hela eftermiddagen nu och lekt i sandlådan och "cyklat" runt med Molly. Hon har inte riktigt fattat att man skall trampa.. men det kommer nog snart. Hon älskar när man puttar på henne och då ser hon så förnöjsam ut =D Härligt med värme för en gångs skull.

• dinana
    Marayah skrev 2009-04-01 15:20:25 följande:
    Så var det med Marko med. Mamma ville mer än Marko. Han bromsade heldre än att trampa framåt. Men det går snabbt för dom att lära sig.
    Ja fast vill vill hon ju... men hon blir arg när det inte rör sig och börjar skrika hej vilt om cykeln står still.. Tyvärr är det som du säger att de står på bromsen och då går det ju inte framåt... men hon lär väl lära sig till sommaren.. så sen får jag ha sambon hemma som springer efter henne medans jag passar bebisen =)
  • dinana

Mollys "nya" cykel

http://photos-d.ll.facebook.com/photos-ll-snc1/v2626/43/118/633466701/n633466701_1464331_5613566.jpg

• dinana

Goo Färjestad! Fast man är smålänning och har hemtrakterna i Jönköping... men Färjestad är det bättre laget så då hejar man ju så klart på dem!

• dinana

Någon som heter hur Graco syskonvagnen är på bussen.. är den liten i storlek eller är den som en BT som tar upp halva barnvagnsdelen?

• dinana

Ja, här har det alltid varit Färjestad som har gällt. Däremot tycker jag inte om Karlstad =) men sambon har pluggat där ett år för sju-åtta år sen.

Håller dock inte med om att en syskonvagn är en syskonvagn... alla vagnar är olika. Själv tycker jag att BT är alldeles för lång smal och tar för mycket plats på det viset.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-01 19:55:16 följande:
    Ungefär som jag som avskyr allt som har med småland att göra då. Det har jag alltid gjort. Karlstad är en trevlig stad! *längtar hem* Jo, men jag menade att en syskonvagn är ju självklart bredare än en enkelvagn. Sen hade inte jag lagt massa pengar på en syskonvagn om jag haft ett barn som var så stor som Molly. Håller med Ewa om att det mer är en vagn för två småttingar.
    Mm... fast Molly åker mest vagna och antagligen är det i alla fall i sommar. Vill ha en syskonvagn med full sittdel och full liggläge för mjukliften. Var köp den för 600 kr och den ju okej men den den känns rätt. Bara att vänta och se... skall på den på fredag.
  • dinana

Om nu tycker jag skriver konstigt så beror det på att jag fick en mindre stroke innan. Men hjärna blanda ihop orden och jag ser inte sånt jag ser läser mina meddelande.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!