Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 12:28:11 följande:
Just det, glömde berätta för er att jag fick resultatet på den analys som de gjorde på det de tog bort i underlivet. Ingen skymt av någon cancercell! Halleluja för det också
Åh vad härligt! Grattis!
dinana skrev 2009-04-20 12:35:46 följande:
Inte för att jag vet vad du menar med att leka... leker gör man ju hela livet och har hellre en förälder som är leksam och vill busa med en än en sträng tråkig förälder. Min pappa älskar att campa och han ringer emellanåt och undrar om man vill följa med ut å grilla och kanske gå på tivoli. Visstt är han lagom pinsam men det är ju han... och det är en del av hans personlighet. Det är ju bara kul. Han är förresten 64 år i år.
Det vi diskuterade handlade ju om att leka av sig.
Det är väl klart att man kan leka i den andra bemärkelsen hur mycket som helst. Det låter inte alls pinsamt, det låter underbart. Man ska ha barnasinnet kvar och både jag och Patrik leker väldigt mycket med våra barn. Det är viktigt tycker jag.
Har svårt för de som sätter på tv´n och använder den som barnvakt.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-20 13:02:40 följande:
Min pappa var 45 (fyllde 46 tre månader senare) när han blev morfar för första gången Mamma var 47 (fyllde 48 tre månader senare när hon blev mormor, så de var unga Eller är fortfarande, paapa fyller 50 snart o mamma 52 snart o de har två barnbarn, folk tror verkligen inte på dem när de säger det
Det låter som helt normala åldrar att bli far- och morföräldrar i tycker jag. Varken sent eller tidigt. Min mormor var 38 när jag kom, DET är tidigt däremot.