• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

Nej, nu skall jag ta å rusa till dagis och hämta lilltösen =)

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Mizzz
    dinana skrev 2009-04-06 12:57:00 följande:
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    Va? Allvarligt? :(
  • thelifesaviour
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    Vilken tråkig sambo..
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    Kul. Då skulle jag slänga ut karlsloken!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 12:24:44 följande:
    ahhhhhh, wille har fått dagisplats från o med 10 aug...
    Grattis! Vincent ska oxå börja den 10 aug.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    slå till honom med brödkaveln*skratt*hoppas du mår bättre nu.
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 12:56:45 följande:
    Oj, det var verkligen tur! Jag trodde man fick besked i brevlådan. Kan man kolla det på nätet alltså?
    ja om du har fått en sån där lapp från kommunen med vilka dagisplatser du sökt..
    då kan du logga in med person nr o kod på nätet...
    Ja helt makalöst, har gått o tittat på det dagiset varenda gång vi gått förbi o sagt att oj vilken tur vi skulle ha om vi kunde få plats här...
    tycker han verkar vara väldigt neg... fel på håret, fel på magen, verkar va fel på allt...
    Nämen på allvar alltså?
  • Firstandhappy

nu har jag vart duktig o deklarerat med för både mig o sambon... synd att hans pengar bara försvinner, annars hade vi lagt allt på hans körkort...

Firstandhappy skrev 2009-04-06 13:07:43 följande:
    ja om du har fått en sån där lapp från kommunen med vilka dagisplatser du sökt..då kan du logga in med person nr o kod på nätet...Ja helt makalöst, har gått o tittat på det dagiset varenda gång vi gått förbi o sagt att oj vilken tur vi skulle ha om vi kunde få plats här... tycker han verkar vara väldigt neg... fel på håret, fel på magen, verkar va fel på allt...
    Så har ju vi med, vi hade värsta turen som fick plats till båda barnen på det precis nybyggda dagiset utanför våran tomt, det tar en minut att gå dit, såå skönt!
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!