• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 20:38:32 följande:
    ja när jag gick på körskolan så var det en tant som va över 50 som skulle "ta om sitt" körkort eftersom hon själv aldrig kört bil, det var hennes man som alltid kört o nu va han dö så hon skulle börj köra själv igen..Ja jag känner mig lite duktig, alldeles huslig o duktig med massa pyssel o så...
    Lite så var det med min mormor som inte ens kunde tanka själv efter att morfar gått bort. Han skötte ju allt sånt.

Ja jätteduktig är du! Ge lite pysselgener till mig
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 20:38:32 följande:
    ja när jag gick på körskolan så var det en tant som va över 50 som skulle "ta om sitt" körkort eftersom hon själv aldrig kört bil, det var hennes man som alltid kört o nu va han dö så hon skulle börj köra själv igen.. Ja jag känner mig lite duktig, alldeles huslig o duktig med massa pyssel o så...
    Någon som boar lite? :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-05 20:41:36 följande:
    Lite så var det med min mormor som inte ens kunde tanka själv efter att morfar gått bort. Han skötte ju allt sånt. Ja jätteduktig är du! Ge lite pysselgener till mig
    ja jag ska måla en ny tavla till bäse med o grejja, tog vagnen på premiärturen idag..
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 20:44:05 följande:
    Någon som boar lite? :)
    börjar lite smått ja.. letade fram willes första kläder o har tvättat lite nu o lagt undan dom..
    ska jag berätta att jag hittat ett vegga skötbord för 140 kr???
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 20:27:08 följande:
    hej hej, hoppas alla haft det bra i helgen, själv har man spenderat mesta tiden hos mamma på landet o målat vaggan, nu blir den massa jättefin vit istället för tråkig trä..måste bara köpa mer färg o måla det sista i veckan så är det klart sen, då ska jag bara hitta gamla fina sängkläder o brodera lite.. blir nog vackert när det är klart, har fastnat för den "gamla" stilen denna gången..
    Duktig du är
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Marayah skrev 2009-04-05 20:29:34 följande:
    Duktig kille.. Filip har fått en ny passion här. Åka kana e JÄTTEskojj!!
    Det tycker Vincent oxå, han upptäckte kanor på busfabriken

Är det nån här som har sempers välling från 1 år?
    Vi köpte den häromdagen o hällde i allt i våran burk som vi har, men glömde att kolla hur många mått det ska vara. Vi har haft semper vällingen hela tiden, så det borde väl vara samma mått trots att det är en annan ålder väl?

• Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 20:53:15 följande:
    Är det nån här som har sempers välling från 1 år? Vi köpte den häromdagen o hällde i allt i våran burk som vi har, men glömde att kolla hur många mått det ska vara. Vi har haft semper vällingen hela tiden, så det borde väl vara samma mått trots att det är en annan ålder väl?
    semper fullkornsvälling... 4 ½ msk till 200 ml vatten
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 21:09:17 följande:
    semper fullkornsvälling... 4 ½ msk till 200 ml vatten
    Ok, tack! För det är den där med havre, vete o råg du menar? Det var 4 msk på de från 6 o 8 månader, så vilken tur att vi fick reda på det.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 21:34:22 följande:
    Ok, tack! För det är den där med havre, vete o råg du menar? Det var 4 msk på de från 6 o 8 månader, så vilken tur att vi fick reda på det.
    ja precis den... va tvungen att springa o kolla igen...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!