• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

wille har ju stått i kö egentligen sen 31 jan, men då sökte vi ju till dygnet runt omsorg

• Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 13:28:49 följande:
    Vi ansökte från 3 aug.
    Ok, då kan det ta ett bra tag innan ni får reda på nåt. När Leo fick dagisplats när han var 13 månader så fick vi reda på det bara 3-4 veckor innan det var dags.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Skorpan08
    dinana skrev 2009-04-06 12:57:00 följande:
    Nu har man varit hos frisssan, och första kommentaren jag fick när jag kom hem var att sambon vill göra slut... *jaha*
    Jag hoppas verkligen att han inte menade allvar.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 13:33:48 följande:
    Jag hoppas verkligen att han inte menade allvar.
    hej min vackra, hoppas allt är bra med er... länge sedan vi sågs nu...
  • Skorpan08
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 13:36:43 följande:
    hej min vackra, hoppas allt är bra med er... länge sedan vi sågs nu...
    Hej mumsiga lilla du! Här är Elin fortfarande dålig. Febern har dock äntligen börjat gå ner. Men hostar och snorar, svårt att få i henne mat och dryck.
    Och jag bara växer och växer.
    Jag tycker också att det är på tok för länge sedan vi sågs, hoppas lilla fröken är frisk snart så vi kan ändra på det!
    Saknar er ALLA! Börjar ju få lappsjuka här ute på landet nu.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • thelifesaviour

Åh, mysigt med trädgårdsföreningen. Vi promenerade som vanligt igenom där idag och det är så fint och mysigt där på våren. Kommer ihåg ungdomens glada dagar i trädgårdsföreningen, haha.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 13:45:02 följande:
    Hej mumsiga lilla du! Här är Elin fortfarande dålig. Febern har dock äntligen börjat gå ner. Men hostar och snorar, svårt att få i henne mat och dryck. Och jag bara växer och växer. Jag tycker också att det är på tok för länge sedan vi sågs, hoppas lilla fröken är frisk snart så vi kan ändra på det! Saknar er ALLA! Börjar ju få lappsjuka här ute på landet nu.
    förstår det, känner mig lite lappsjuk bara här ute i lambohov, hahahahaha...
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 13:48:48 följande:
    Åh, mysigt med trädgårdsföreningen. Vi promenerade som vanligt igenom där idag och det är så fint och mysigt där på våren. Kommer ihåg ungdomens glada dagar i trädgårdsföreningen, haha.
    många alkoholhaltiga drycker har intagits under de grönskande träden..
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 14:00:49 följande:
    förstår det, känner mig lite lappsjuk bara här ute i lambohov, hahahahaha... många alkoholhaltiga drycker har intagits under de grönskande träden..
    Lappsjuk känner jag mig oxå här med jämna mellanrum.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 14:03:33 följande:
    Lappsjuk känner jag mig oxå här med jämna mellanrum.
    o då är det ännu värre för dig som sitter med 2 barn o utan bil, en annan kan ju iallafall kasta sig i den o åka till vilken slags civilisation man vill när man vill..
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 14:04:57 följande:
    o då är det ännu värre för dig som sitter med 2 barn o utan bil, en annan kan ju iallafall kasta sig i den o åka till vilken slags civilisation man vill när man vill..
    Ja, det är lite jobbigt, iaf om man vill åka till norrköping o hälsa på.
    Men det som är mest jobbigt är att jag inte känner så himla många i denna stad, så därför blir det ju ganska ensamt, förutom när man träffar er då
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!