VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
tur att man alldeles snart ska till Ullared igen, sitter o kollar lite slött på Tradera på nya sängkläder till vagga/vagn o fy säger jag bara...
Va folk köper nytt där nere o sen säljer dyrare på tradera...
Tänkte tipsa om att stjärnstudio kommer till ikea nu i veckan 10-18 måndag-torsdag.
Vi tänkte åka dit o fota Vincent för vi vill ha ett kort på honom i samma ålder som vi har på Leo, skulle ju ha gjort det sist, men då hade Vincent vattkoppor.
Tack för alla gratulationer. Det känns som sagt bra att ha klarat dem.
Mina ringar åker visst bara på när det är fest och speciella tillfällen. Mina ringar blir förstora vintertid, när jag blir kall om händerna, och sommartid sväller fingarna istället. När jag går hemma känns det dessutom onödigt att "slita" på dem... ingen som ser dem heller.
Använde dem varje dag i början, men som sagt inte lika mycket nu. Får bli bättre på det tror jag...
Synd att jag missade diskussionen om fotboll, det är ju lite mitt ämne.
Verkar som många tittat på sina bröder eller sambos i den här tråden. Är jag den enda som spelar själv? Grymt roligt är det iaf, mycket roligare än att titta på.
Har spelat i div 2 som högst, kanske inte säger er så mycket, men det är tämligen högt för damfotboll. Nu harvar jag i lägsta divisionen (div 5), mest för att laget/träningarna ligger nära hemmet. Annars gillar jag kvalitet och högre divisioner, men orkar som sagt inte att lägga restiden för att vara med i ettlag som spelar högre upp.
Mitt nuvarande lag - Malmslätts AIK - är förövrigt helt underbart, så jag vill inte byta nu heller. 
http://www.laget.se/maikdam
PS Kuriosa. I Lkpg har jag spelat i följande klubbar genom åren: Gottfridsbergs IF, Karle IF (ryd), Vikingstads SK, Linghems SK, IK Östria Lambohov och nu Malmslätts AIK