• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 15:23:59 följande:
    Jadu, jag tycker det är kul med ombyte. Älskar långt hår, men orkar aldrig låta håret växa sig så där långt. Dessutom tycker jag det är så mycket skönare med kort hår när man har småbarn.
    Jag skulle också vilja ha peruker! Skulle vara så kul att byta, särskilt för mig som har slutat färga håret. :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 15:25:16 följande:
    Jag skulle också vilja ha peruker! Skulle vara så kul att byta, särskilt för mig som har slutat färga håret. :D
    bara synd att ska man ha riktigt fina peruker med kvalitet som ser äkta ut kostar det ju skjortan...
    vet bara kompisen som hade cancer, fick 2 st betalade av "staten" och det var dyyyyyyrt..
  • dinana

Var ju på Kvinnohälsan idag och min barnmorska sa till mig att jag inte skall göra någonting. Jag skall sova och äta hela dagarna, får inte överanstränga mig på något sätt, inte köra bil eller liknande eftersom det är riskabelt då jag "domnar" av emellanåt. Så nu är man rätt låst här hemma... finns ju ingenting man kan göra. Vill ju fixa i trädgården men det fick jag absolut inte göra. Så bläää....

Karpaltunnel-någonting var det som krånglade.. så nu har jag en skena på handen.. får se om det blir bättre. Kanske kanske inte.

Gick in i vecka 31 igår i alla fall, så nu har jag bara fyra veckor kvar till v 35. Men tiden går ju extremt fort nu så jag hinner väl knappt blinka förräns de veckorna är förbi. TvUL nästa tisdag, gissar om jag längtar.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 15:27:13 följande:
    bara synd att ska man ha riktigt fina peruker med kvalitet som ser äkta ut kostar det ju skjortan... vet bara kompisen som hade cancer, fick 2 st betalade av "staten" och det var dyyyyyyrt..
    Ja, de är ju inte billiga om man skall ha "riktigt" hår. Jag har gett max 150 kr/st för mina.. men jag vet att de kostar mer om man köper dem här i Sverige... men men... jag har köpt mina från Hong Kong =)
  • Apipoulai
    dinana skrev 2009-04-06 15:23:59 följande:
    Jadu, jag tycker det är kul med ombyte. Älskar långt hår, men orkar aldrig låta håret växa sig så där långt. Dessutom tycker jag det är så mycket skönare med kort hår när man har småbarn.
    Det är anledningar nog. :)

Karpaltunnelsyndromet kan man operera, min mor har gjort det med framgång.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 15:27:13 följande:
    bara synd att ska man ha riktigt fina peruker med kvalitet som ser äkta ut kostar det ju skjortan... vet bara kompisen som hade cancer, fick 2 st betalade av "staten" och det var dyyyyyyrt..
    Precis, det som är tråkigt.. :/
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-06 15:32:31 följande:
    Det är anledningar nog. :)Karpaltunnelsyndromet kan man operera, min mor har gjort det med framgång.
    Jag har också en vän som fick det opererat efter att det inte gick över efter graviditeten. Det är väldigt vanligt när man är gravid så vi får hoppas att det ger sig när bebisen är ute.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 15:38:49 följande:
    Jag har också en vän som fick det opererat efter att det inte gick över efter graviditeten. Det är väldigt vanligt när man är gravid så vi får hoppas att det ger sig när bebisen är ute.
    Apipoulai skrev 2009-04-06 15:32:31 följande:
    Det är anledningar nog. :) Karpaltunnelsyndromet kan man operera, min mor har gjort det med framgång.
    Japp, får hoppas det. Min svärmor hade problem med det när hon väntade yngste killen och fick det opererat då. Hon sa att det var hemskt.
  • Familjetrollet
    thelifesaviour skrev 2009-04-06 15:25:16 följande:
    jag skulle behöva peruk.har så tunt hår.har vart korthårig flera gånger då jag har tröttnat på att håret slits så fort.

hr kom vi nyss hem från skägget.det blev långpromenad och barnen fick leka i ekdungen och på flera andra gårdar.trist att nån/några har förstört rastgården
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 14:07:38 följande:

Ja, det är lite jobbigt, iaf om man vill åka till norrköping o hälsa på.Men det som är mest jobbigt är att jag inte känner så himla många i denna stad, så därför blir det ju ganska ensamt, förutom när man träffar er då
    samma här.de bästa vännerna bor långt bort.jag hade fullt med vänner förr.men när jag fick bryta med mitt gamla liv så försvann alla vännerna.och hitta nya ärliga vänner är svårt
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!