• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Skorpan08
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 22:14:32 följande:
    Tänkte tipsa om att stjärnstudio kommer till ikea nu i veckan 10-18 måndag-torsdag.Vi tänkte åka dit o fota Vincent för vi vill ha ett kort på honom i samma ålder som vi har på Leo, skulle ju ha gjort det sist, men då hade Vincent vattkoppor.
    Då får jag hoppas att Elin blir frisk nu så vi kan åka dit och få henne fotad.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Skorpan08
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 07:02:23 följande:
    dit vill jag oxå åka.har aldrig vart där.vad ska ni hitta på idag?här kommer fd grannen (mammatill4a)på besök idag.ska bli jätteskoj
    Hade tänkt åka dit i höst. Nu får jag dock se hur snabbt min kropp kan läka efter liten kikat ut.
    Då får du hälsa så mycket till henne.
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • SmileyMalin

här är det dags att jobba igen... det var sååååå skönt att vabba förra veckan. Trodde verkligen inte att det skulle vara så här tungt att jobba som gravid. Dock har jag bara jobb maj ut, eventuellt juni men inte längre. Och ärligt talat är jag för slutkörd för att orka oroa mig över att bli arbetslös. Nästan så att jag längtar lite....

• SmileyMalin

här är det dags att jobba igen... det var sååååå skönt att vabba förra veckan. Trodde verkligen inte att det skulle vara så här tungt att jobba som gravid. Dock har jag bara jobb maj ut, eventuellt juni men inte längre. Och ärligt talat är jag för slutkörd för att orka oroa mig över att bli arbetslös. Nästan så att jag längtar lite....

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-06 07:51:33 följande:
    Hade tänkt åka dit i höst. Nu får jag dock se hur snabbt min kropp kan läka efter liten kikat ut.Då får du hälsa så mycket till henne.
    klart jag hälsar från er.jag har fösökt att få med gubben min till ullared.men har tycker det stället är supertrist
  • Firstandhappy
    SmileyMalin skrev 2009-04-06 07:53:03 följande:
    man får ta det lite som det kommer, här har man gått hemma nu sen 18 feb o börjar tycka det är trist som fan, längtar tillbaka till jobbet men har ju ett tag kvar..
    När hade du BF??
  • Firstandhappy

ahh det va inget, kom på att jag kunde kolla andra tråden..

Nähä om man skulle se om sonen kunde vakna snart då??

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 08:47:17 följande:
    man får ta det lite som det kommer, här har man gått hemma nu sen 18 feb o börjar tycka det är trist som fan, längtar tillbaka till jobbet men har ju ett tag kvar..När hade du BF??
    jag skulle gärna jobba deltid,men värken gör att det inte funkar.funderar på att starta nått intenetföretag med typ hemmasydda designade kläder och barnprylar i höst.
  • thelifesaviour
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 08:51:47 följande:
    jag skulle gärna jobba deltid,men värken gör att det inte funkar.funderar på att starta nått intenetföretag med typ hemmasydda designade kläder och barnprylar i höst.
    Låter klokt, du gör ju jättefina saker som är trendiga nu också! :)

Skönt att ha något att göra iaf. En bekant till mig har en jättefin sådan shop: www.missiripa.com/
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T

Firtandhappy: välkomen till klubben

själv ska ja måla spjälsängen i veckan, tar en del i taget, det blir alldeless lagom för mina höftter... Fö så fick vi spjälsängen av vår kompis för han kunde inte hitta skruvarna men då det är en Sniglar från IKEA så åkte vi dit igår å beställde nya skruvar som kommer hem på posten i veckan, 50kr fick vi betala för det...

Sängen blir svart, för det är ju den färgen på alla andra möbler i sovrummet...

Igår hade vi en mysig pizza/filmkväll hemma hos några kompisar när vi kom hem så hade vi massa missade samtal från min bästa vän å ett medelande där hon skällde på oss (vi hade lämnat mobilerna hemma) hon sa att såå fick vi inte göra för hon blev orolig å trodde att det hänt nånting så vi kanske fått åka in får ringa å be om ursäkt sen tror ja å så bestämde mannen å ja att vi numer ALLTID ska ha mobilerna med

Mannen börjar tycka det närmar sig nu, igår bad han mig börja packa bb-väskan han tyckte vi behövde mer än mitt blodgrupperingspapper i den

neee här har ja inte tid å sitta, måste hoppa in i duschen för halv ska ja va på Fame å färga bryn å fransar samt plocka bryn (gör det aldrig själv)

Åh vad jag längtar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!