VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
här är det dags att jobba igen... det var sååååå skönt att vabba förra veckan. Trodde verkligen inte att det skulle vara så här tungt att jobba som gravid. Dock har jag bara jobb maj ut, eventuellt juni men inte längre. Och ärligt talat är jag för slutkörd för att orka oroa mig över att bli arbetslös. Nästan så att jag längtar lite....
här är det dags att jobba igen... det var sååååå skönt att vabba förra veckan. Trodde verkligen inte att det skulle vara så här tungt att jobba som gravid. Dock har jag bara jobb maj ut, eventuellt juni men inte längre. Och ärligt talat är jag för slutkörd för att orka oroa mig över att bli arbetslös. Nästan så att jag längtar lite....
ahh det va inget, kom på att jag kunde kolla andra tråden..
Nähä om man skulle se om sonen kunde vakna snart då??
Firtandhappy: välkomen till klubben
själv ska ja måla spjälsängen i veckan, tar en del i taget, det blir alldeless lagom för mina höftter... Fö så fick vi spjälsängen av vår kompis för han kunde inte hitta skruvarna
men då det är en Sniglar från IKEA så åkte vi dit igår å beställde nya skruvar som kommer hem på posten i veckan, 50kr fick vi betala för det...
Sängen blir svart, för det är ju den färgen på alla andra möbler i sovrummet...
Igår hade vi en mysig pizza/filmkväll hemma hos några kompisar när vi kom hem så hade vi massa missade samtal från min bästa vän å ett medelande där hon skällde på oss (vi hade lämnat mobilerna hemma) hon sa att såå fick vi inte göra för hon blev orolig å trodde att det hänt nånting så vi kanske fått åka in
får ringa å be om ursäkt sen tror ja å så bestämde mannen å ja att vi numer ALLTID ska ha mobilerna med
Mannen börjar tycka det närmar sig nu, igår bad han mig börja packa bb-väskan
han tyckte vi behövde mer än mitt blodgrupperingspapper i den
neee här har ja inte tid å sitta, måste hoppa in i duschen för halv ska ja va på Fame å färga bryn å fransar samt plocka bryn (gör det aldrig själv)