• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 19:32:00 följande:
    ta det lugnt,för risken är ju stor annars att du blir inlagd
     Ja jag försöker förklara det för min sambo, men han fattar inte... han tycker jag skall göra allt här hemma, plus ta hand om barnen och var gravid.... HAN jobbar ju.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 19:44:16 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:39:07 följande: grattis.vad kul att du har lyckats med vikten.här ökar man fortfarande i vikt.trots att jag äter mindre och rör mer på mig.får nog ta och gå till vc snart så de kollar upp vad som är fel.har rejäla svettningar numera,värst är den veckan innan och efter mensen.sist trodde bm att det var klimateriet jag var i.men jag är för ung säger de
    Nja, har ju inte gått ner allt ännu, har typ 8-9 kg kvar, men däremot har det tydligen hänt saker med midjemåttet betydligt mer än vad kg har rasat. Så det är kul
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    dinana skrev 2009-04-06 19:49:15 följande:
     Ja jag försöker förklara det för min sambo, men han fattar inte... han tycker jag skall göra allt här hemma, plus ta hand om barnen och var gravid.... HAN jobbar ju.
    Ni får ju hjälpas åt! Här hemma hjälps vi åt med allt, visst gör jag en hel del när han jobbar, men så fort han kommer hem så hjälper han till.
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 19:49:15 följande:
    Herregud, jag skulle nocka min karl om han sa så! Särskilt om jag låg i riskzonen för havandeskapsförgiftning.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:49:37 följande:

Nja, har ju inte gått ner allt ännu, har typ 8-9 kg kvar, men däremot har det tydligen hänt saker med midjemåttet betydligt mer än vad kg har rasat. Så det är kul
    hur mycket har du gått ner tills nu?midjan brukar oftast bli smalast först

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:51:08 följande:
    Ni får ju hjälpas åt! Här hemma hjälps vi åt med allt, visst gör jag en hel del när han jobbar, men så fort han kommer hem så hjälper han till.
    likadant här.hemma hjälps vi åt med det mesta.maken var jätteorolig de gånger som min värden var usla.han gjorde 95% i hemmet samt jobbade under 2-3 månader när jag inte kunde resa mig pga svåra svimanfall och jävulsk illamående och blödningar under sista graviditeten
  • thelifesaviour

Sambon jobbar kväll för första gången ikväll, saknar honom så jag snart blir tokig! :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:39:07 följande:
    Jippi! Jag kommer i min klänning som jag hade när jag tog studenten för 6 år sen! Jag får upp hela dragkedjan nu. Men nu är brösten större istället så den stramar där Jag som hade tänkt ha den på ett bröllop vi ska på i sommar, men man ska väl inte ha helvitt ändå väl när man är gäst på ett bröllop?
    Nä på bröllop är det bara bruden som får bära vitt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Sååå trött på allt just nu. Blir ledsen på allt och alla. Skall nog gå och sova nu innan jag börjar lipa.... dumma gravidhormoner.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-06 19:21:51 följande:
    Nej,  det är ju inte pga av karpaltunnelsyndromet, utan pga mitt höga blodtryck. Jag får inte göra något som gör att blodtrycket går upp mer. Skall helst ligga ovh vila hela dagarna. Men det lär jag ju knappast göra. Jag vill ju vara ute å röra på mig.... det kan de väl inte hindra mig till.
    nej man måste ju få leva, hur du än gör har du ju din dotter att ta hand om.. lät bara på senaste inlägget som att du skulle ligga pga domningarna..
    håller med de andra att han får fan ta o skärpa sig, bara för att han jobar så innebär inte det att hans jobb är slut när han kommer hem
    JePaLuLi skrev 2009-04-06 20:51:51 följande:
    Nä på bröllop är det bara bruden som får bära vitt
    Ja, helvitt iaf Jag hade en vit kjol på ett bröllop som vi var på för 1,5 år sen o det gick bra Så den där klänningen gick ju bort iaf då, tyvärr.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!