• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour

Jag har fått The Fast Food Song på hjärnan.
    Sjukt irriterande!

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-04-06 20:15:19 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 19:49:37 följande: likadant här.hemma hjälps vi åt med det mesta.maken var jätteorolig de gånger som min värden var usla.han gjorde 95% i hemmet samt jobbade under 2-3 månader när jag inte kunde resa mig pga svåra svimanfall och jävulsk illamående och blödningar under sista graviditeten
    Har gått ner 4-5 kg.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Min sambo har alltid gjort mer än mig här hemma, både när jag var gravid o annars. Mycket beror på min rygg att jag inte orkar göra vissa saker, så då har han gjort det mesta förutom att tvätta kläder, det gör han oxå men det är inte så jobbigt för mig att lägga in kläder i tvättmaskinen så det klarar jag o då är det smidigare att tvätta på dagarna när han jobbar så vi får det gjort Annars som de tyngre sakerna som att dammsuga o moppa golvet, tvätta fönster, hänga upp gardiner etc etc gör alltid han.

• dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-06 21:11:03 följande:
    nej man måste ju få leva, hur du än gör har du ju din dotter att ta hand om.. lät bara på senaste inlägget som att du skulle ligga pga domningarna.. håller med de andra att han får fan ta o skärpa sig, bara för att han jobar så innebär inte det att hans jobb är slut när han kommer hem
    Nej, jag vet.... från och med nu får han faktiskt ta å hjälpa till mer här hemma. Han får ta och handla själv istället så kan jag vara hemma och ta det lugnt.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

tog blodtrycket nu och har 180/105

• dinana

är nog dags att bli inlagd....

Vi har spenderat drygt en timme o gått igenom massa bilder, vi tänkte framkalla lite bilder nu, vi har nästan alla bilder bara på datorn, kan ju vara kul att ha papperskopior oxå o framför allt till barnens album. Men herregud vad bilder vi har! Vi tar ju sååå sjukt mycket kort. Vi har än så länge bara gått igenom Vincents mapp o det blev 116 bilder som vi ska framkalla på bara honom! O då var det ändå bilder som vi ville ta med som vi inte gjorde. På onsdag ska vi gå igenom Leo mappen.

dinana skrev 2009-04-06 21:28:07 följande:
    tog blodtrycket nu och har 180/105
    HJÄLP! Det är ju skyhögt! Har du ingen medicin som du ska ta?
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-06 21:29:28 följande:
    är nog dags att bli inlagd....
    Ring sjukvårdsupplysningen bums!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-06 21:30:53 följande:
    HJÄLP! Det är ju skyhögt! Har du ingen medicin som du ska ta?
    Nej, så länge blodtrycket går ner när jag vilar så behövs det inte... men man vet ju aldrig när det inte vänder

Hade 215/140 i vilopuls strax innan Molly föddes.. det är högt
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!