• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

idag ska man till bvc kl 15 för willes 1 års spruta (bättre sent än aldrig) annars blir det att städa här hemma som man alltid gör om dagarna sen ska man iväg till mantorp o handla lite på city gross, har fortfarande inte lärt mig vart allting finns på ica maxi så när man står framme i kassan o kommer på vissa saker så orkar man bara inte springa tillbaka, har dessutom billigare blöjor i mantorp..

• dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 11:02:06 följande:
    jag trycker på rätt knapp men det står bara fel på sidan längst ner. funkade att citera förut idag. jag ger upp. får se om FL funkar senare som det ska dock har solen kommit hit nu finns det nån som söker efter en hokus okus matstol till barn.har en som måste bort pga platsbrist
    Det ser rätt ut här.. så kanske bara är någon tillfällig störning
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    jag trycker på rätt knapp men det står bara fel på sidan längst ner. funkade att citera förut idag. jag ger upp. får se om FL funkar senare som det ska dock har solen kommit hit nu finns det nån som söker efter en hokus okus matstol till barn.har en som måste bort pga platsbrist
    Hade du en cykel med stödhjul som du ville bli av med så är vi intressserade om den är i fint skick.
  • Maria84
    jag trycker på rätt knapp men det står bara fel på sidan längst ner.funkade att citera förut idag.jag ger upp. får se om FL funkar senare som det skadock har solen kommit hit nufinns det nån som söker efter en hokus okus matstol till barn.har en som måste bort pga platsbrist
     Har pm:at dig!
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • LittleMee
    Svar på #355
    Fru T skrev 2009-03-03 06:41:22 följande:
    Så skönt att allt va bra, jag va ju uppe där förra veckan av samma anledning men min kurva va fin från början så låg nog bar i ca 45 min...
    Jaha, vad skönt att det gick bra för er med.
  • LittleMee
    Svar på #363
    dinana skrev 2009-03-03 09:21:41 följande:
    Vet ni att det är en pojke? 180 slag var mycket.. Här ligger det runt 156 ungefär och det är ju rätt mycket det också. Fast jag vet int vad som gömmer sig därinne. Jag ville ta reda på det förut men inte nu längre..
    Jodå, I v 21 när vi gjorde riktat ul förstorade läkaren könsorganet så den tog upp hela skärmen och Andreas blev så stolt . Det var en läkare härifrån som tydligen är jätte duktig på just att se könet. Anders Selbing.

Jag fick ingen förklaring på varför hans hjärtslag bultade på.

Det är lite spännande att inte veta också. Tog ni reda på med första barnet?
  • Maria84
    LittleMee skrev 2009-03-03 11:41:30 följande:
    Jodå, I v 21 när vi gjorde riktat ul förstorade läkaren könsorganet så den tog upp hela skärmen och Andreas blev så stolt . Det var en läkare härifrån som tydligen är jätte duktig på just att se könet. Anders Selbing. Jag fick ingen förklaring på varför hans hjärtslag bultade på. Det är lite spännande att inte veta också. Tog ni reda på med första barnet?
     Vad skönt att allt såg bra ut!
  • LittleMee
    Svar på #387
    Maria84 skrev 2009-03-03 11:43:28 följande:
     Vad skönt att allt såg bra ut!
    Tack. Nu behöver jag bara hålla andan i 8 veckor till
  • Maria84
    LittleMee skrev 2009-03-03 11:49:26 följande:
    Tack. Nu behöver jag bara hålla andan i 8 veckor till
    Vad glad att du har så kort tid kvar Fast jag vet ju att den sista tiden går oerhört segt!
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-03-03 11:41:30 följande:
    Jodå, I v 21 när vi gjorde riktat ul förstorade läkaren könsorganet så den tog upp hela skärmen och Andreas blev så stolt . Det var en läkare härifrån som tydligen är jätte duktig på just att se könet. Anders Selbing. Jag fick ingen förklaring på varför hans hjärtslag bultade på. Det är lite spännande att inte veta också. Tog ni reda på med första barnet?
    Okej, nej vi har aldrig talat reda på könet... det får man ju reda på ändå i slutändan. Jo Selbings har man ju hört en del om. Men tycker inte det är så viktigt att ta reda på könet. Det kanske kan underlätta lite i inköp, men nej, jag kommer ju ändå köra runt med min ceriserosa vagn vare sig det blir en flicka eller en pojke. Det är ju min vagn liksom som jag pungat ut en massa pengar på. Dessutom älskar jag rosa...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!