• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • LittleMee
    Svar på #408
    Fru T skrev 2009-03-03 13:33:49 följande:
    nu ringde dom äntligen från tandläkarn å gav mig en återbudstid 14.15 i skäggetorp, hoppas ja inte får samma sura läkare som gjorde första behandlingen av den här tanden. Inge rolig attt komma in på jour för man får ofta ett så strässigt å grinigt bemötande...Passat på att käka lite så ja inte behöver bli hungrig på ett tag...man får väll ta bedövning när man e preggo va?
    Vad jag har läst så går det att få bedövning. Men många som säger att det inte går. Ring och fråga så du inte går i onödan om du nu inte är villig att göra utan.
  • Maria84
    LittleMee skrev 2009-03-03 13:43:05 följande:
    Om 10 år kanske vi ser er i programmet familjen annorlunda. "Familjen som inte gav upp förrän de fick en pojke" .
     Haha då lär det nog bli likadant här, fast om en flicka
    Jag är helt inställd på att det blir en pojke denna gång också om det går vägen, men en tjej vore väldigt skoj, lite omväxling
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • LittleMee
    Svar på #412
    Maria84 skrev 2009-03-03 13:47:32 följande:
     Haha då lär det nog bli likadant här, fast om en flicka Jag är helt inställd på att det blir en pojke denna gång också om det går vägen, men en tjej vore väldigt skoj, lite omväxling
    Hi hi, jag ska hålla ögonen öppna om några år .

Grattis till plusset förresten. Ska ni kolla könet?
  • Maria84
    LittleMee skrev 2009-03-03 14:01:04 följande:
    Hi hi, jag ska hålla ögonen öppna om några år . Grattis till plusset förresten. Ska ni kolla könet?
     Ja gör det Tack!
    Nej vi ska inte kolla, har inte gjort det med de andra två heller. Vill inte veta förrän på förlossningen, tycker att det förstör hela grejen Är så spännande att få upp bebisen på magen och inte veta vad det är
    Visserligen varit helt inställd på pojke båda gångerna, framför allt med Lucas, så hade det varit en tjej då hade jag nog fått en chock

Ska man gå efter symtomer osv som att man får mkt finnar med flickor så är det nog en flicka För jag har dem tamesjutton överallt! Fast sånt där brukar ju inte stämma.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • JePaLuLi
    LittleMee skrev 2009-03-03 13:44:53 följande:
    [citat]Mössorna finna här med Tyckte att lillen såg så liten ut och såg nu att det var inte så länge sedan han tittade ut. Grattis.... i efterskott.... eller nåt .
    Tack så mycket 
    Ja de är ganska små båda två
    Maria84 skrev 2009-03-03 13:47:32 följande:
     Haha då lär det nog bli likadant här, fast om en flicka Jag är helt inställd på att det blir en pojke denna gång också om det går vägen, men en tjej vore väldigt skoj, lite omväxling
    Jag är helt övertygad om att Patrik bara kan göra pojkar, men man ska ju göra det man är bra på
    Han är nöjd iaf eftersom det sägs att män som tillfredställer sina kvinnor får pojkar
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee
    Svar på #414
    Maria84 skrev 2009-03-03 14:04:14 följande:
     Ja gör det Tack! Nej vi ska inte kolla, har inte gjort det med de andra två heller. Vill inte veta förrän på förlossningen, tycker att det förstör hela grejen Är så spännande att få upp bebisen på magen och inte veta vad det är Visserligen varit helt inställd på pojke båda gångerna, framför allt med Lucas, så hade det varit en tjej då hade jag nog fått en chock Ska man gå efter symtomer osv som att man får mkt finnar med flickor så är det nog en flicka För jag har dem tamesjutton överallt! Fast sånt där brukar ju inte stämma.
    Jag var nästan helt övertygad om att det skulle bli en flicka då jag gjorde alla tester som fanns på nätet. Dessutom har jag blivit jätte ful sedan jag plussade. Ingen som säger att jag "strålar" under graviditeten inte.... så det är bäst för ungen att han vacker så mkt som jag har fått stått ut med .

Blir spännande att se till höst vad det blir för er.
  • LittleMee
    Svar på #415
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 14:06:48 följande:
    Tack så mycket  Ja de är ganska små båda två

Jag är helt övertygad om att Patrik bara kan göra pojkar, men man ska ju göra det man är bra på Han är nöjd iaf eftersom det sägs att män som tillfredställer sina kvinnor får pojkar
    Ha ha ha, Andreas har så roligt åt det här med hur man gör pojkar. Han har en vän som är helt övertygad om att kör man en viss ställning så blir det en grabb (på allvar). Sedan när vi fick reda på att det var en grabb tänkte vi tillbaka och "jäklar, det stämde ju på oss" .
  • JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-03-03 14:04:14 följande:
     Ja gör det Tack! Nej vi ska inte kolla, har inte gjort det med de andra två heller. Vill inte veta förrän på förlossningen, tycker att det förstör hela grejen Är så spännande att få upp bebisen på magen och inte veta vad det är Visserligen varit helt inställd på pojke båda gångerna, framför allt med Lucas, så hade det varit en tjej då hade jag nog fått en chock Ska man gå efter symtomer osv som att man får mkt finnar med flickor så är det nog en flicka För jag har dem tamesjutton överallt! Fast sånt där brukar ju inte stämma.
    Allt tydde på en flicka med Linus också, så de där myterna tror jag inte på. Men han kanske blir transa eller nåt
    Blrv faktiskt spådd att jag skulle få två tätt. Först en pojke och sen en flicka så man undrar ju
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet

är det fler som blir utloggade från FL ?nu när jag skulle in på FL så var jag utloggad!trots att jag har automatisk inloggning.

• Skorpan08
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 14:06:48 följande:
    Tack så mycket  Ja de är ganska små båda två Jag är helt övertygad om att Patrik bara kan göra pojkar, men man ska ju göra det man är bra på Han är nöjd iaf eftersom det sägs att män som tillfredställer sina kvinnor får pojkar
    Hmmm, jag har ju fyra flickor...
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324, BF 28 september
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!