• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-03-03 11:49:26 följande:
    Tack. Nu behöver jag bara hålla andan i 8 veckor till
    Själv tänkte jag också så där, tills jag åkta in på tillväxt-ul och det var sista gången jag såg min gamla lägenhet... två dagar senare föddes Molly med kejsarsnitt (v 34+1 var jag i då.)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • LittleMee
    Svar på #390
    dinana skrev 2009-03-03 11:54:15 följande:
    Okej, nej vi har aldrig talat reda på könet... det får man ju reda på ändå i slutändan. Jo Selbings har man ju hört en del om. Men tycker inte det är så viktigt att ta reda på könet. Det kanske kan underlätta lite i inköp, men nej, jag kommer ju ändå köra runt med min ceriserosa vagn vare sig det blir en flicka eller en pojke. Det är ju min vagn liksom som jag pungat ut en massa pengar på. Dessutom älskar jag rosa...
    Jag beställde en röd vagn fast jag visste könet . För mig känns det personligare på nåt sätt när vi vet. Men jag har sagt att har jag turen att bli gravid igen så vill jag nog inte veta nästa gång.

Rosa är fint . Vore bara onödigt att byta vagn för att färgen inte är "pojkig".

Var ni färdiga med all inköp när hon kom?
  • JePaLuLi

Måste få visa upp mina ögonstenar

IMG_0004.jpg Klickbar

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana
    LittleMee skrev 2009-03-03 12:04:18 följande:
    Jag beställde en röd vagn fast jag visste könet . För mig känns det personligare på nåt sätt när vi vet. Men jag har sagt att har jag turen att bli gravid igen så vill jag nog inte veta nästa gång. Rosa är fint . Vore bara onödigt att byta vagn för att färgen inte är "pojkig". Var ni färdiga med all inköp när hon kom?
    Nej vi hade ingenting innan hon kom. Hade inte haft en tanke på att köpa saker. Vi skulle nämligen flytta i början av januari och hade planerat att köpa alla saker sen när flytten var klar. Molly var beräknad i slutet av januari.. men jag kan ju säga att man aldrig skall planera saker... Molly kom den 16e december. Så julafton spenderades på sjukhuset, fast vi fick åka till släkten för några timmar.

Vi kommer nog inte heller ta reda på könen.. även om jag faktiskt ville det först, men när hon ändå inte kunde se något på UL i v 20 så sket vi helt i det. Men troligtvis är det en flicka, fast jag hoppas på en pojke.

Har köpt en rosa mjuklift till vagnen nu så jag skiter helt i vad det är för kön på ungen... bara h*n tycker om rosa.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Maria84

Jenny - korten blev superbra! Så söta era grabbar! Såg korten i bdb

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091008
  • LittleMee
    Svar på #393
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 12:06:12 följande:
    Måste få visa upp mina ögonstenar  Klickbar
    Jätte fina pojkar du har!! Tror jag fick en likadan tröja av svärmor fast i en annan färg.
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-03-03 11:17:47 följande:
    Hade du en cykel med stödhjul som du ville bli av med så är vi intressserade om den är i fint skick.
    ja nu funkar det!
    vi har en fin cykel med stödhjul.knappt använd då stora tösen fik fel stl på cykeln .kan kika på cykeln under dagen.har för mig att det saknas luft i bakhjulet
    dinana skrev 2009-03-03 12:09:30 följande:
    Nej vi hade ingenting innan hon kom. Hade inte haft en tanke på att köpa saker. Vi skulle nämligen flytta i början av januari och hade planerat att köpa alla saker sen när flytten var klar. Molly var beräknad i slutet av januari.. men jag kan ju säga att man aldrig skall planera saker... Molly kom den 16e december. Så julafton spenderades på sjukhuset, fast vi fick åka till släkten för några timmar. Vi kommer nog inte heller ta reda på könen.. även om jag faktiskt ville det först, men när hon ändå inte kunde se något på UL i v 20 så sket vi helt i det. Men troligtvis är det en flicka, fast jag hoppas på en pojke. Har köpt en rosa mjuklift till vagnen nu så jag skiter helt i vad det är för kön på ungen... bara h*n tycker om rosa.
    vad för färg vagnen har spelar ju ingen roll.jag har haft rosa vagn till sonen.töserna har haft vagnar med pojkfärger
  • Familjetrollet

äntligen har det blivit lugnt hemma.har rensat ännu mer,jag som trodde att vi hade sålt alla barnprylar har visst tagit fel.så nu får det bli en del till blocket under veckan.

här ska man ut om en timme igen och sen ska det fortsättas rensas hemma

• JePaLuLi
    Maria84 skrev 2009-03-03 12:10:13 följande:
    Jenny - korten blev superbra! Så söta era grabbar! Såg korten i bdb
    Tack, jag blev jättenöjd Inte helt lätt att fotografera två småttingar
    LittleMee skrev 2009-03-03 12:10:57 följande:
    Jätte fina pojkar du har!! Tror jag fick en likadan tröja av svärmor fast i en annan färg.
    Tack! Just den finns bara i blått, men det finns en annan variant som är vit och brun, den har de också
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • LittleMee
    Svar på #394
    dinana skrev 2009-03-03 12:09:30 följande:
    Nej vi hade ingenting innan hon kom. Hade inte haft en tanke på att köpa saker. Vi skulle nämligen flytta i början av januari och hade planerat att köpa alla saker sen när flytten var klar. Molly var beräknad i slutet av januari.. men jag kan ju säga att man aldrig skall planera saker... Molly kom den 16e december. Så julafton spenderades på sjukhuset, fast vi fick åka till släkten för några timmar. Vi kommer nog inte heller ta reda på könen.. även om jag faktiskt ville det först, men när hon ändå inte kunde se något på UL i v 20 så sket vi helt i det. Men troligtvis är det en flicka, fast jag hoppas på en pojke. Har köpt en rosa mjuklift till vagnen nu så jag skiter helt i vad det är för kön på ungen... bara h*n tycker om rosa.
    Vi har bara vagnen och lite andra småsaker att köpa nu.

Jag förstår att man vill ha en av varje och att man gärna fantasierar under graviditeten men det är nog sak samma när bebisen väl ligger i ens famn.

Varför tror du att det blir en flicka?
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!