• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • LittleMee
    Svar på #429
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 15:04:35 följande:
    Det har jag också hört Fast jag tror mer att det handlar om att man kommer djupt in eftersom pojkspermierna som sagt är snabbare och då får en skjuts på vägen 
    Du som i princip är expert borde veta om påståendet stämmer
    Skorpan08 skrev 2009-03-03 15:08:08 följande:
    Ok, då blir det nog en tjej till här. Fast det gör inget, mina tjejer blir otroligt söta!
    Jag tror dig!. Ville själv ha en tjej från början.
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-03-03 14:46:17 följande:
    Det finns ju så mycket... Det jag tror på mest är om man har sex nära äl eftersom pojkspermierna är snabbare. Det är ett lotteri 51% chans att få en pojke och 49% chans för en flicka.Läste visserligen att om man har två pojkar så är chansen endast 13% att få en pojke till.

Ja men du kanske är undantaget
    jag har blivit gravid med två av barnen på Äl men det blev töserna båda gångerna.det är väll generna i spermerna som bestämmer könet på barnet
  • Leos och Vincents mamma

Äntligen hemma! Var på vc i förmiddags o sambon var med för att ta hand om barnen så länge, sen gick vi o åt lunch allihopa, sen åkte sambon tillbaka till jobbet o jag o barnen åkte till tornby för att kolla cykel till Leo, men det ger jag fasen upp snart!! Finns ju inget till vettigt pris! O nu vet jag varför jag inte sett cyklar på maxi, för de har inga där! Bara under säsong o det blir tidigigast om en månad. Vi behöver ju en till nästa söndag.
    O eftersom Leo är så lång så behöver han egentligen 18 tum, men det finns inte nånstans, det är 16 tum eller 20 tum, 20 är lite för stort o 16 är för litet, SUCK!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Haha, stämmer bakifrån ställningen så är det inte så konstigt att vi har fått pojkar Ska inte köra på den då nästa gång

• Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 15:48:52 följande:

Äntligen hemma! Var på vc i förmiddags o sambon var med för att ta hand om barnen så länge, sen gick vi o åt lunch allihopa, sen åkte sambon tillbaka till jobbet o jag o barnen åkte till tornby för att kolla cykel till Leo, men det ger jag fasen upp snart!! Finns ju inget till vettigt pris! O nu vet jag varför jag inte sett cyklar på maxi, för de har inga där! Bara under säsong o det blir tidigigast om en månad. Vi behöver ju en till nästa söndag.O eftersom Leo är så lång så behöver han egentligen 18 tum, men det finns inte nånstans, det är 16 tum eller 20 tum, 20 är lite för stort o 16 är för litet, SUCK!
    de hade cyklar i december på maxi,vi tänkte köpe en i julklapp då

jag blir tokig snart,hundarna har tjaffsat om tiken,ungarna bråkar som vanligt.önskar det är kväll snart så man får sova.

nu ska jag ta en ducsh så man får vara ifred en stund*skratt*
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 15:53:45 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 15:48:52 följande: de hade cyklar i december på maxi,vi tänkte köpe en i julklapp dåjag blir tokig snart,hundarna har tjaffsat om tiken,ungarna bråkar som vanligt.önskar det är kväll snart så man får sova.nu ska jag ta en ducsh så man får vara ifred en stund*skratt*
    Ok, då såg jag bara julsaker där Men hur som haver så har de inga där iaf. Frågade o de kommer om tidigast en månad.
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 16:08:14 följande:

Ok, då såg jag bara julsaker där Men hur som haver så har de inga där iaf. Frågade o de kommer om tidigast en månad.
    sagoland brukar ha det och toys r us har massor med olika cyklar.har ni kollat på beg cyklar?det brukar finnas jättefina beg cyklar på blocket
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 15:35:08 följande:
    jag har blivit gravid med två av barnen på Äl men det blev töserna båda gångerna.det är väll generna i spermerna som bestämmer könet på barnet
    Självklart är det inte så i 100% av fallen. Det vore konstigt. Men oftast så är det så att om man har sex några dagar innan äl så blir det flickor, då de spermierna är segare, men lever längre.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
    Familjetrollet skrev 2009-03-03 16:12:27 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-03 16:08:14 följande: sagoland brukar ha det och toys r us har massor med olika cyklar.har ni kollat på beg cyklar?det brukar finnas jättefina beg cyklar på blocket
    Vi var på båda de ställena. Sagoland hade bara en kvar o det var 16 tum. Toys r us hade mest flickcyklar. Finns inga på blocket, kollade igår kväll, fanns bara 20 tum med växlar, han måste ha utan växlar.

Jag är såå glad nu, kom ju på att mina absolut favvis serier börjar idag igen! Desperate housewives o Brothers & sisters, då får INGEN störa mig

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!